يكشنبه 23 ارديبهشت 1403 | Sunday 12 May 2024

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت:در ساعاتی از وقت امروز تا روز شنبه هفته آینده با تداوم وزش بادهای شمالی بر روی دریا، سواحل استان بوشهر به تناوب متلاطم خواهد بود.

به گزارش دیارجنوب ، طلیعه محمدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت امروز تا روز شنبه هفته آینده با عبور امواج ناشی از سامانه ناپایدار جو، طی ساعاتی ضمن افزایش پوشش ابر در سطح استان بوشهر و روی دریا، احتمال وقوع بارش پراکنده باران در برخی از نقاط دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: طی این مدت با تداوم وزش بادهای شمالی بر روی دریا، سواحل استان بوشهر به تناوب متلاطم خواهد بود.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و افزایش ابر و در برخی مناطق بخصوص نواحی شمالی و مرکزی استان با احتمال بارش پراکنده باران خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: جهت وزش باد شمال غربی تا شمالی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و روی دریا و در سواحل در برخی ساعات با سرعت ۱۶ تا ۳۸ گاهی تا ۴۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

محمدی تصریح کرد: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ و در برخی ساعات ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود./مهر

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group