شنبه 22 ارديبهشت 1403 | Saturday 11 May 2024

شهردار برازجان گفت: تیم فوتبال "پرسپولیس برازجان" باید با تمام توان به رقابت پرداخته تا شادی و سربلندی را برای مردم دیارمان به ارمغان بیاورد.

به گزارش دیارجنوب، تیم فوتبال پرسپولیس برازجان که به‌عنوان تنها نماینده شهرستان دشتستان در لیگ دسته سوم فوتبال کشور حضور دارد؛ این روزها از شرایط مطلوبی برخوردار بوده و در گروه خود به عنوان صدرنشین، یکه‌تازی می‌کند.
"مرتضی قدوسی" شهردار برازجان در آستانه یکی از بازیهای حساس این تیم با حضور در محل تمرین بازیکنان پرسپولیس با آنها دیدار و دقایقی گفتگو کرد.
قدوسی با بیان اینکه پیروزیهای ورزشی فرزندان برازجان می‌تواند عاملی موثر در دمیدن روحیه نشاط و سرزندگی در کالبد شهر باشد، اظهار کرد: بازیکنان، مربیان و کادر مدیریتی زحمتکش پرسپولیس برازجان باید برای شادی دل مردم فوتبال‌دوست این شهر با تمام توان به میدان رقابت بروند و شادی برد و صعود را برای مردم به ارمغان بیاورند.
شهردار برازجان همچنین بمنظور حمایت از باشگاه مردمی پرسپولیس و جبران بخشی از هزینه‌های حضور در عرصه‌ی قهرمانی عنوان کرد: مبلغ قابل توجهی مساعدت‌ مالی از محل بودجه اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برازجان به این باشگاه پرداخت خواهد شد.

prspls bor ghdsi 1prspls bor ghdsi 1prspls bor ghdsi 1prspls bor ghdsi 1prspls bor ghdsi 1prspls bor ghdsi 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group