يكشنبه 23 ارديبهشت 1403 | Sunday 12 May 2024

فرماندار دشتستان از آغاز عملیات آماده سازی زمین طرح جوانی جمعیت در شهر برازجان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب ، احمد بنافی در پانزدهمین جلسه شورای تامین مسکن شهرستان دشتستان اظهار داشت : بانکها در حوزه تسهیلات خودمالکی تلاش بیشتری نمایند.بررسی نمائید علت چیست؟چرا آمار به کندی پیش می رود. وی گفت در این خصوص با مجموعه راه و شهرسازی انبوه سازان را شناسایی کرده و اطلاع رسانی کنید.
وی اضافه کرد ؛ آماده سازی اراضی طرح جوانی جمعیت شهر برازجان با توجه به توپوگرافی زمین کار آسانی نیست، اکنون کار را آغاز کرده ایم و در تلاش هستیم دستگاههای خدمات رسان مرتبط تمام ظرفیت خود را به کار گرفته و همکاری نمایند تا هر چه سریعتر بتوانیم قطعات را به متقاضیان تخصیص یافته تحویل نمائیم.

tarh javani bor

بنافی بیان کرد؛ همانطور که قانونگذار تکلیف نموده اداره راه و شهرسازی در شهرها و بنیاد مسکن در روستاها نسبت به شناسایی اراضی مناسب و مستعد واگذاری به افراد واجدالشرایط در طرح جوانی جمعیت اقدام نموده و نتیجه اقدامات و گزارشات خود را در جلسه آتی ارائه نمایند.
وی گفت:بخشداران و شهرداران تابعه در دیگر شهرهای این حوزه که دولت زمین مناسب جهت الحاق به محدوده را ندارد در معرفی افراد مالک دارای زمین کنار محدوده شهر برای توافق و الحاق به محدوده تسریع نمایند و افراد را جهت اقدامات بعدی به راه و شهرسازی شهرستان ارشاد نمایند‌.
بنافی در پایان نهضت ملی مسکن را یکی از برنامه های مهم دولت دانست و خاطر نشان کرد : هیچ کوتاهی و کم کاری توسط دستگاه‌ها در اجرای این طرح قابل پذیرش نیست.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group