شنبه 22 ارديبهشت 1403 | Saturday 11 May 2024

رئیس بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان مرکز شهرستان دشتستان گفت: تعداد ۳۶ هزار و ۶۱۶ بیمار در ۹ ماه امسال از خدمات واحد تصویربرداری این بیمارستان برای خدمات تشخیصی تخصصی بهره مند شدند.

به گزارش دیارجنوب، " امین آزاد فر " روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: خدمات تشخیصی ارائه ‌شده به بیماران به‌صورت سرپایی و بستری بوده که از این تعداد بیمار، ۱۷ هزار و ۹۱۰ بیمار به‌صورت سرپایی و ۱۸ هزار و ۷۰۶ بیمار به‌صورت بستری خدمات تصویربرداری مورد نیاز را دریافت و تحت درمان پزشکان قرار گرفته‌اند.
وی افزود: در بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان خدمات مختلف تصویربرداری تشخیصی از جمله رادیوگرافی، ماموگرافی، سونوگرافی، سی.‌تی.‌اسکن و ام.آر.آی انجام می‌ شود و این خدمات تشخیصی نقش مهمی در سرعت و دقت پزشکان در امر تشخیص و درمان و کاهش هزینه های بیماران دارد.

tasvirbardzri b
آزاد فر تصریح کرد: مرکز خدمات تصویربرداری بیمارستان شهید گنجی برازجان علاوه بر دارا بودن دستگاه‌های باکیفیت و بروز، از کادر پرسنلی ماهر و پزشکان حاذقی برخوردار است.
رئیس بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان یادآور شد: ۳۰ کارشناس و پنج پزشک متخصص رادیولوژی مشغول ارائه خدمات تصویربرداری به‌صورت شبانه‌روزی به بیماران هستند.
آزاد فر گفت: از مجموع خدمات تصویربرداری ارائه‌ شده به بیماران، در قسمت رادیولوژی ۱۶ هزار و ۲۱۶بیمار، ماموگرافی ۲۸۴ بیمار که فقط به‌صورت سرپایی انجام می‌شود، سونوگرافی ۳ هزار و ۴۴۸ بیمار، سی‌تی‌اسکن ۱۱ هزار و ۷۵۷ بیمار و ام. آر. آی چهار هزار و ۹۱۱ بیمار خدمات مختلف را دریافت کردند./ ایرنا
.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group