يكشنبه 23 ارديبهشت 1403 | Sunday 12 May 2024

مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر از تصویب ۲۰ طرح برای توسعه زیرساخت های امداد و نجات در جنوب این استان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، احسان ایزدپناه شامگاه سه شنبه در نشست بررسی زیرساخت های امدادی در محدوده پارس جنوبی با تاکید بر اهمیت توسعه امکانات و تجهیزات امدادی در جنوب استان اظهار داشت: نشست هماهنگی برای بررسی زیرساخت های امدادی در محدوده پارس جنوبی با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر، مدیرعامل پارس جنوبی، نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس و مدیران استانی و شهرستانی برگزار و تصمیمات خوبی اتخاذ شد.
وی با اشاره به اینکه ۲۰ مصوبه ارزشمند در این نشست به تصویب رسید، افزود: ۱۰ مصوبه در تعهد شورای راهبردی پتروشیمی‌های پارس و منطقه ویژه پارس جنوبی است که تا اجرای دقیق مصوبات، پیگیری لازم را خواهیم داشت.

izadpanah helalahmar
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطر نشان کرد: واگذاری ۷ هزار متر مربع زمین و تخصیص اعتبار برای احداث مجتمع آموزش امدادی، تخصیص ۳۵ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز خودرو ارتباطات رادیویی و تامین تجهیزات مورد نیاز تیم واکنش سریع هلال احمر عسلویه از این مصوبات است.
ایزدپناه از احداث ۴ پایگاه امداد جاده‌ای و ساحلی در جنوب استان بوشهر با تخصیص ۱۴۰ میلیارد ریال خبر داد و تصریح کرد: ساخت پایگاه امداد جاده‌ای بندو در عسلویه، احداث پایگاه امداد و نجات ساحلی کنگان، ساخت پایگاه امداد و نجات جاده ای جم و احداث پایگاه امداد و نجات ساحلی دیر از مصوبات مهم این نشست است.
وی اضافه کرد: احداث پایگاه امداد و نجات جم و تخصیص خودرو به این پایگاه، تخصیص یک دستگاه خودرو و آمبولانس به پایگاه بندو و تخصیص زمین برای مجتمع آموزشی امدادی عسلویه از تعهدات جمعیت هلال احمر است.
ایزدپناه ابراز داشت: تخصیص تجهیزات امدادی برای پایگاه های ۴ شهرستان جنوبی، تجهیز پایگاه های کنگان و دیر و اختصاص خودرو کمک‌دار به شهرستان های جنوبی نیز از دیگر تعهدات این جمعیت است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: تشکیل تیم واکنش سریع در جمعیت هلال احمر عسلویه و استقرار هلی کوپتر امداد در فرودگاه عسلویه نیز از دیگر تعهدات هلال احمر است.
وی بیان کرد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای بهبود وضعیت پایگاه های امداد و نجات در شهرستان های ده‌گانه استان بهره می بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group