شنبه 22 ارديبهشت 1403 | Saturday 11 May 2024

معاون بازسازی و نوسازی مسکن روستایی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوشهر از پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن در شهرها و روستاهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت این استان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، مهدی فخرایی شامگاه سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ما به مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی اظهار کرد: سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در سال جاری ۷ هزار واحد مسکونی با سقف تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومان به ازای هر واحد تعیین شد.
وی عنوان کرد: این تسهیلات در تمامی روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت با سود ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله به متقاضیانی که فرم ج آنها سبز باشد، پرداخت خواهد شد.

maskan roosta
معاون بازسازی و نوسازی مسکن روستایی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: براساس مصوبه هیأت وزیران سهمیه امسال از ۲۰۰ هزار واحد به ۳۵۰ هزار واحد افزایش یافته است.
وی اضافه کرد: در استان بوشهر نیز از سهمیه ۲۵۰۰ واحد مسکونی سالانه به ۷ هزار واحد افزایش یافته و فرصت مناسبی است تا شهروندان نسبت به مقاوم سازی منازل خود اقدام کنند.
فخرایی از آمادگی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر نسبت به تشکیل پرونده تسهیلات خبر داد و گفت: برای تسهیل در ثبت نام، لینک خاصی برای متقاضیان طراحی شده که به راحتی با تلفن همراه خود نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
وی یادآور شد: پس از ثبت نام در این سامانه توسط بنیاد مسکن جهت تشکیل پرونده با متقاضیان تماس گرفته می شود.
فخرایی درصد مقاوم سازی واحدهای مسکونی در استان بوشهر را ۶۳ درصد عنوان کرد و گفت: با احداث این ۷ هزار واحد مسکونی، میزان مقاوم سازی‌ها به ۷۳ درصد می رسد.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group