شنبه 22 ارديبهشت 1403 | Saturday 11 May 2024

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان بوشهر از مشارکت ۸۷ میلیارد ریالی خیرین سلامت در دیر خبر داد.

 

به گزارش دیارجنوب ، در جلسه ای با حضور فرید محبی مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان بوشهر ، انتخابات دور جدید مجمع خیرین سلامت شهرستان دیر برگزار گردید .

در این جلسه ، محبی ضمن تأکید بر ضرورت تأمین امکانات مورد نیاز شبکه های بهداشت و درمان شهرستانها ، بر ضرورت سازماندهی خیرین جهت تأمین امکانات مورد نیاز تأکید نمودند .

وی همچنین احصای نیازهای اولویت دار و ضروری بهداشتی و درمانی ، سازماندهی خیرین درون و برون شهرستانی ، ارائه گزارش خدمات انجام شده به مردم و جامعه خیرین و رعایت اصول و ضوابط مالی را از جمله الزامات اساسی مجامع خیرین سلامت در شهرستانها برشمردند .

khayer slmt dayyer

وی ضمن قدردانی از جامعه خیرین شهرستان دیر به جهت ارایه مساعدت های دور قبل مجمع هشت میلیارد و 700 میلیون ریال در حوزه های تأمین تجهیزات بهداشتی و درمانی و نیز احداث فضاهای درمانی مورد نیاز ، این میزان از استقبال خیرین را نشانه عمق باورهای دینی و اجتماعی مردم و خیرین به مقوله سلامت جامعه و ظرفیت بسیار بالای مجمع در سطح شهرستان دانستند .

در این جلسه همچنین حجة الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه و رییس شورای خیرین شهرستان دیر ضمن بیان و تشریح آیاتی از کلام الله مجید و روایاتی از ائمه (ع) ، به نگاه ویژه دین مبین اسلام به دو مقوله امنیت و سلامت به عنوان دو هدیه الهی به انسانها اشاره نموده و بیان داشتند : ظرفیت شهرستان دیر در مقوله خیرین سلامت بسیار بیشتر از عملکرد فعلی بوده که امید می‌رود با شروع دور جدید فعالیت شاهد گسترش بیشتر خدمات و مشارکت حداکثری خیرین باشیم .

در پایان این جلسه مدیراجرایی و خزانه دار مجمع شهرستانی انتخاب و جهت طی سایر مراحل اداری به مجمع استانی معرفی گردیدند.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group