دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 | Monday 13 May 2024

فرمانده انتظامی استان از کشف 16 میلیارد ریال کالای قاچاق در عملیات توقیف 7 دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق در شهرستان دیلم خبر داد.

 

به گزارش دیارجنوب ، سردار" حیدر سوسنی " در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در ادامه روند مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی شهرستان دیلم در مراحل تحقیقاتی از تردد 7 دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق در محورهای خاکی منتهی به استان همجوار با خبر شدند.

وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده از سوی ماموران انتظامی، سرانجام هر 7 خودروی حامل کالای قاچاق شناسایی و در یک عملیات پلیسی توقیف و مورد بازرسی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به کشف انواع لوازم خانگی ، لوازم برقی، انواع نوشیدنی و خوراکی، صوتی و تصویری و پوشاک ،اظهار داشت: ارزش کالاهای مکشوفه از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، 16 میلیارد ریال ارزیابی شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه 7 نفر در این رابطه دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند، خاطر نشان کرد: تشديد مبارزه با قاچاق کالا محوري ترين برنامه فرماندهی انتظامي در حمایت از تولید داخلی به شمار می رود و شهروندان نیز می توانند با ارائه گزارش ها و اطلاعات خود در این خصوص به مرکز فوریت های پلیسي 110 در این عزم جهادی مشارکت داشته باشند.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group