پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

کسب عنوان عالی و شایسته ی تقدیر برای عملکرد درخشان هیئت ورزشهای همگانی استان بوشهر اتفاقی نبوده و نیست . نه کسی لابی کرده و نه فدراسیون نشین ها کار را با رابطه پیش برده . آنها عملکردها را بررسی و اعلام نظر نموده اند . عرض کردم تا بدانید!!

 

اصغر شعبانی - به گزارش دیارجنوب، یکشنبه ۷ دی ماه ۱۳۹۹ زاهدی فرد با رأی قاطع اعضای مجمع، سکان مسئولیت این هیئت را در استان بوشهر به دست گرفت . بیراه نیست اگر عنوان شود که در آن روزها افرادی به اصطلاح دوستدار ورزش!! ، ناخشنود از کاندیداتوری محمد حسین زاهدی فرد، چه کارهای بچه گانه ای که نکردند . اما مجمع به سلامت برگزار و به پیش رفت و آنچه شد که باید می شد و میثمِ داستانِ ورزش های همگانی با کسب اکثریت آرا مهدی فرامرزی رفیق فابریک احمد بهروزیان فرد را شکست داد و شد رئیس هیئت.

zahedi hamegani varzesh 1

نیازی به بازگویی بیش از آن نیست چرا که اهمیتی ندارد . زاهدی فرد با حضور تأثیرگذار خود در ورزش استان و کشور با بهره گیری از گروهی جوان و توانمند، خوش‌فکر و علاقه مند به گسترش ورزش همگانی با تلاش های شبانه روزی به نتایجی قابل قبول و مثبت رسیده و در کمتر از ۳ سال مسئولیت خود ، عملکرد شایسته ای برجای گذاشته است ‌. عملکردی که باعث شد افتخارات متعددی نصیب یکی از مهمترین هیئت های ورزشی در استان بوشهر شود . ارتقا ۹ پله ای جایگاه این هیئت در کشور ، برگزاری مسابقات همگانی ساحلی کشور به میزبانی استان بوشهر ، کسب عنوان برتر برای مشارکت در اولین دوره لیگ مینی فوتبال ، کسب مقام های متعدد در لیگ های یوگا و تندرستی از جمله ی این افتخارات به شمار می رود.

zahedi hamegani varzesh 1

دوری و پرهیز از حواشی موجود در ورزش، خودداری از جنگ و جدل ها و کری های خاص ورزش، مهم دانستن سلامت مردم استان بوشهر حتا در کوچک ترین بخش ها و روستاها، تلاش در جهت جذب اعتبارات، اقلام و تجهیزات ورزشی و واگذاری عادلانه به هیئت های شهرستانی و همچنین انعقاد تفاهم نامه با ادارات، نهادها و دانشگاه های استان بوشهر از اقدامات موثر زاهدی فرد در هیئت ورزش های همگانی استان بوشهر بوده است.

اگر چه شاید بی مهری هایی وجود داشته باشد اما زاهدی فرد و همکاران ایشان دور از هیاهوی همیشگی تاکنون که ماموریت خود را به شایستگی انجام داده و برای سال پایانی مسئولیت خود نیز برنامه های متنوعی خواهند داشت و در پایان ذکر این نکته مهم و ضروری است. هیئت ورزش های همگانی استان بوشهر به نوعی جور مسئولان و متولیان دولتی نیز که وظایفی در حوزه تحرک و سلامت، نشاط و شادابی مردم دارند را کشیده و زحمات آنها را کمتر کرده است!!! چرا که برای بسط و گسترش ورزش های همگانی مدیران دولتی نیز سهم عمده ای دارند که تاکنون شاید این مهم برایشان مغفول مانده است.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group