جمعه 21 ارديبهشت 1403 | Friday 10 May 2024

معاون عمرانی استاندار بوشهر از اجرای ۸۶۷ سازه آبخیزداری در استان بوشهر خبر داد و گفت: روند ساخت این سازه‌ها تداوم دارد.

به گزارش دیارجنوب ، محمدهادی رستمیان در نشست ستاد مدیریت آبخیزداری استان بوشهر بیان کرد: همگان باید واقعیت مشکلات پیش‌روی ناشی از کم‌آبی را به خوبی درک کنند، زیرا تصور زندگی بدون آب ممکن نیست.

وی با اشاره به این‌که اجرای طرح‌های آبخیزداری در اولویت برنامه‌های استان قرار دارد، اضافه کرد: اجرای طرح مدیریت جامع حوزه‌های آبخیزداری در استان بوشهر حیاتی است و در مجموع آثار و نتایج آن به نفع مردم منطقه خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر استفاده از ظرفیت‌های مردمی در حوزه آبخیزداری را مورد تأکید قرار داد و تاکید کرد: باید از همه ظرفیت‌های شبکه‌های اجتماعی در آگاهی جامعه در سطح خرد و کلان و مشارکت مردم در طرح‌های آبخیزداری به نحو أحسن استفاده شود و در این راستا باید پویش مردمی در استان راه‌اندازی شود.

وی با بیان این‌که اجرای طرح‌های آبخیزداری رضایت مردم را به همراه دارد، اظهار کرد: به‌دلیل اثربخشی این طرح‌ها، مردم درخواست اجرای طرح‌های آبخیزداری در نقاط مختلف را دارند که امید می‌رود طرح‌های مورد نظر اجرایی شود.

رستمیان به طرح‌های آبخیزداری در استان بوشهر پرداخت و عنوان کرد: تاکنون ۸۶۷ سازه آبخیزداری در استان بوشهر ساخته شده و با توجه به اعتبارات خوبی که در حوزه آبخیزداری اختصاص داده شده در آینده شاهد اجرای طرح‌های مهم و قابل توجهی در استان بوشهر خواهیم بود.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group