پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

رییس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری تعداد ۱۵ پانزده نفر خریدار اموال سرقتی در هفته آخر آبان ماه سال جاری در استان بوشهر خبر داد

به گزارش دیارجنوب ، سرهنگ "جوشن سهرابی" در تشریح جزییات این خبر بیان داشت: یکی از برنامه های پلیس آگاهی استان در سال جاری شناسایی و برخورد قاطع با افراد فعال در امر خرید و فروش اموال مسروقه میباشد.
وی افزود: بر همین اساس با تلاش ها وپیگیری هایی که انجام شد با اجرای طرح یک هفته ای در آخر آبان ماه سال جاری تعداد ۱۵ نفر از این افراد با رصد اطلاعاتی شناسایی؛ دستگیر و در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.
این مقام انتظامی استان خاطر نشان کردند: شناسایی و برخورد با افراد و اصناف فعال در خرید و فروش اموال سرقتی از اولویت های سال جاری پلیس اگاهی استان بوده توصیه می شود اصناف محترم و شهروندان گرامی از هرگونه خرید و فروش کالا و اموال دسته دوم سرقتی فاقد فاکتور خرید به جد خودداری و موارد مشکوک را به سامانه مرکز فوریتهای پلیس استان اطلاع دهند.

رئیس پلیس آگاهی استان در خاتمه تاکید داشت: برگزاری جلسات هماهنگی با اصناف مرتبط سرکشی و بازدید از این اصناف و برخورد قاطع با صنوف متخلف که در خرید و فروش اموال سرقتی ویا فاقد پروانه کسب فعالیت دارند از برنامه های پلیس در سال جاری بوده و نتایج به صورت هفتگی به اطلاع مردم عزیز و شریف استان خواهد رسید.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group