دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 | Monday 13 May 2024

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: سواحل استان بوشهر از امروز تا پایان هفته با وزش بادهای شمالی بر روی خلیج فارس، در اغلب ساعات متلاطم است.

به گزارش دیارجنوب ، طلیعه محمدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا پایان هفته با وزش بادهای شمالی بر روی خلیج فارس، سواحل استان در اغلب ساعات متلاطم است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: از اواخر وقت پنجشنبه و طی روز جمعه با عبور موجی ناپایدار از تراز میانی جو، ضمن افزایش پوشش ابر در سطح استان و روی دریا، وقوع بارش پراکنده باران، گاهی همراه با رعدوبرق در برخی نقاط مورد انتظار است.

وی گفت: طی این مدت دمای هوا نیز روند کاهشی خواهد داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و امروز تا اوایل شب در بخش‌های جنوبی گاهی ابری با احتمال بارش پراکنده و رعدوبرق و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا شمالی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و از اواخر وقت بر روی دریا و در سواحل ۱۶ تا ۴۲ گاهی تا ۴۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر و از اواخر وقت ۹۰ تا ۱۸۰ و در فراساحل تا ۲۱۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود./مهر

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group