سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 | Tuesday 14 May 2024

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه شعار هفته بسیج امسال «بسیج، امید ملت ایران» عنوان کرد: برنامه‌های این هفته طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ۱۱ قرارگاه و ۶ کارگروه با یک هزار و ۲۲۴ برنامه و ۲۴ برنامه شاخص استانی با راه‌اندازی دبیرخانه هفته بسیج دنبال می‌شوند.

به گزارش دیارجنوب ، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: در پرتو جهان‌بینی امامین انقلاب اسلامی و تدابیر ایشان، نقش نیروهای مردمی و پیوند الهی آن‌ها با ولایت، انقلاب اسلامی را به یک انقلاب شکست‌ناپذیر تبدیل کرده است.

وی با بیان اینکه حماس و گروه‌های جهادی بار دیگر جهانی شدند افزود: فلسطین در ابعاد مختلف حمایت همه جانبه جهانی را دریافت کرده و اسرائیل و آمریکایی‌ها و کسانی که به آنها کمک کردند ابهتشان در جهان شکسته شده است.

رزمجو با بیان اینکه هم اکنون زنگ فروپاشی اسرائیل به صدا درآمده است گفت: آن‌ها ابزارها و موانع بسیار زیادی را ایجاد کردند به زعم اینکه کسی نمی‌تواند از این استحکامات عبور کند اما حماس و جهادی‌ها عبور کردند و دروازه‌های اسرائیل را درنوردیدند.

وی با بیان اینکه شعار هفته بسیج امسال «بسیج، امید ملت ایران» عنوان کرد: برنامه‌های این هفته طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ۱۱ قرارگاه و ۶ کارگروه با یک هزار و ۲۲۴ برنامه و ۲۴ برنامه شاخص استانی با راه‌اندازی دبیرخانه هفته بسیج دنبال می‌شوند.

این مقام مسؤول از افتتاح آزمایشگاه درمانگاه امام صادق(ع) خبر داد و با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته بسیج گفت: جشن وصال ازدواج آسان، تجلیل از برترین‌های قرآنی بسیج، همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت، افتتاح ساختمان مرکز مقاومت دلوار، یادواره شهدای رسانه و شهدای زن استان، همایش معلم تمدن‌ساز، تجلیل از خادمان اربعین و گردهمایی هنرمندان شاخص استان به همراه افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی و دستی از دیگر برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) اضافه کرد: امسال یک هزار و ۶۷۰ سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی به مبلغ هر سری ۱۰۰ میلیون تومان به زوج‌های جوان اهدا خواهد شد.

رزمجو با بیان اینکه تاکنون ۲۰ قشر در استان سازماندهی شده‌اند اظهار کرد: یک سوم از جمعیت استان بوشهر در سامانه سپاه امام صادق(ع) بسیجی هستند. حدود بیش از ۸۰۰ پایگاه مقاومت و ده‌ها حوزه مقاومت با داشتن ۱۲ ناحیه مقاومت و یک هزار و ۲۵۰ گروه جهادی در حال جذب، آموزش و سازماندهی مردم باوفای استان خصوصا دانش‌آموزان و دانشجویان است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: با سازماندهی گروه‌های جهادی، بانک اطلاعاتی نقاط محروم بوشهر شناسایی شده که در فصول مختلف سال خصوصا تابستان برای احداث مساجد، حسینیه‌ها، راه‌ها، خانه‌های عالِم و احداث منازل مددجویان کمیته امداد در موضوع سلامت مردم و بازسازی مدارس، رسیدگی به خانواده‌های ایتام و تقسیم بسته‌های معیشتی با کمک گروه‌های جهادی انجام می‌شود.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group