شنبه 22 ارديبهشت 1403 | Saturday 11 May 2024

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی و توقیف شناور باری حامل کالای قاچاق از جمله تجهیزات موبایل به ارزش ۳.۵ میلیارد ریال در سواحل تنگستان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب ، سرهنگ یدالله شرفی با بیان اینکه تمام بنادر، سواحل و مرز دریایی خلیج‌ فارس در رصد و پایش شبانه‌روزی نیروهای مرزبانی استان بوشهر قرار دارد، اظهار داشت: برخورد قاطع با محموله‌های قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر در اولویت برنامه‌های مرزبانی قرار دارد.

وی با بیان اینکه در تمام نوار ساحلی استان بوشهر پایگاه‌های مرزبانی فعال هستند، گفت: با ارتقا تجهیزات مرزبانی امکان حضور شناورهای این مجموعه تا اعماق مختلف دریا در خلیج‌فارس فراهم شده است.

فرمانده مرزبانی کالاهای فاقد اسناد معتبر قانونی را قاچاق دانست و بیان کرد: قاچاق کالا، پدیده‌ای است که حوزه اقتصادی فرهنگی و سلامت جامعه را تهدید می‌کند که مبارزه با قاچاق کالا در راستای حمایت از تولیدات داخلی در دستور برنامه‌های مرزبانی استان بوشهر قرار دارد.

سرهنگ شرفی از شناسایی لنج حامل قاچاق در بندر دلوار تنگستان خبر داد و خاطرنشان کرد: با رصد اطلاعاتی و اقدامات عملیاتی در راستای مبارزه با قاچاق کالا، مأمورین پایگاه مرزبانی موفق شدند از یک لنج باری در بندر دلوار کالا قاچاق شناسایی کنند.

وی با اشاره به توقیف شناور حامل کالای قاچاق بیان کرد: در این عملیات ضمن دستگیری یک متهم بیش از 3.5 میلیارد ریال انواع لوازم جانبی موبایل کشف شد.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group