جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از واگذاری زمین رایگان به مددجویان تحت حمایت این نهاد در شهرستان تنگستان با همکاری بنیاد مسکن استان بوشهر خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، عباس روشن، امشب در نشست با مسئولان تنگستان با اشاره به اینکه یکی از خدمات ارزنده این نهاد احداث مسکن برای خانواده‌های تحت حمایت است اظهار داشت: در طرح نهضت ملی مسکن به‌منظور احداث مسکن برای خانواده‌های تحت حمایت با همکاری بنیاد مسکن و راه و شهرسازی زمین رایگان در قالب طرح خود مالک در اختیار مددجویان تحت حمایت قرار می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: به همین منظور 48 قطعه زمین مسکونی رایگان در مرکز شهرستان تنگستان با حضور مسئولان فرمانداری، بنیاد مسکن، کمیته امداد و راه شهرسازی و نماینده دادستان شهرستان تنگستان به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی واگذار شد.

روشن خاطر نشان کرد: 24 قطعه از این زمین‌ها به مددجویان کمیته امداد واگذار شد تا ظرفیت‌های موجود در کمیته امداد برای این نیازمندان مسکن ساخته شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با قدردانی از مشارکت مسئولان و همچنین خیرین شهرستان تنگستان در اهدا زمین مسکونی رایگان به نیازمندان، خواستار ادامه همکاری این دستگاه‌ها در زمینه ساخت و تحویل مسکن مددجویان شد./تسنیم

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group