جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

در آیینی با حضور شماری از مسئولان و شهروندان، نمایشگاه «روایت سرزمینی مجروح» در بوشهر گشایش یافت.

به گزارش دیارجنوب ، مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر اظهار کرد: نمایشگاه یاد شده در زیر بنایی به مساحت ۴۵۰ متر مربع و در قالب المان مسجد «قبةالصخره» در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس در محدوده میدان رئیسعلی دلواری بر پا شده است.

"امیرحسین احمدپور" افزود: این نمایشگاه با روایتگری بیش از یک قرن درگیری و اشغال فلسطین توسط اسرائیل در معرض دید شهروندان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه با هدف جذابیت هرچه بیشتر برای مخاطبان شعر خوانی، اجرای سرود، تئاتر، مسابقات ورزشی، نقاشی کودکان، غرفه پذیرایی و پخش فیلم های مستند از وقایع فلسطین به صورت روزانه پخش می‌شود.‌

احمدپور ادامه داد: ایجاد ۳۰ غرفه مشاغل خانگی در کنار این نمایشگاه همچنین غرفه‌های سلامت و بیمارستان صحرایی از دیگر بخش‌های نمایشگاه «روایت سرزمینی مجروح» است.

وی یادآور شد: این نمایشگاه تا روز جمعه هفته جاری در نوبت صبح از ۹ تا ۱۲ و در نوبت عصر ۱۶ تا ۲۱ در معرض دید علاقه مندان قرار دارد که با توجه به استقبال گسترده امکان تمدید زمان آن نیز وجود دارد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر یادآور شد: جمعیت هلال احمر، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حوزه هنری استان بوشهر از جمله دستگاه‌های مشارکت کننده در برپایی نمایشگاه هستند.

احمدپور افزود: در روزهای اخیر مردم مظلوم فلسطین و بویژه زنان و کودکان آماج حملیاتی وحشیانه قرار گرفتند که باید ابعاد مختلف این جنایت بی سابقه قرن برای همگان بازگو شود.

وی گفت: در شرایطی که حتی مراکز درمانی و بیمارستانی فلسطینی‌ها نیز از آتش حملات مصون نمانده باید هر فرد به سهم خود برای روایت این جنایت‌های بی سابقه پای کار باشد./ایرنا

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group