دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 | Monday 13 May 2024

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: تیم مینی فوتبال روستای «دربان » شهرستان «جم» این استان پس از کسب عنوان نائب قهرمانی مسابقات ملی جواز شرکت در مسابقات جهانی که امسال در «امارات »برگزار می شود را کسب کرد.

به گزارش دیارجنوب ، یاسر جمالی روز شنبه در حاشیه آئین تجلیل از ورزشکاران تیم مینی فوتبال روستای »دربان « در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: مرحله نهایی مسابقات مینی فوتبال روستایی و عشایری جام پرچم بانوان کشور به میزبانی شهرستان «لواستان» برگزار شد.

وی یادآورشد: این دوره از مسابقات که با حضور ۳۱ تیم از قهرمانهای استان ها در بخش بانوان در استان تهران در هشت گروه چهار تیمی و ۳ تیمی برگزار شد که نماینده استان بوشهر اتحاد «دربان ریز شهرستان جم » با غبله بر حریفان به فینال مسابقات رسیدند.

جمالی افزود: این تیم با شکست یک بر صفر مقابل نماینده «آذربایجان غربی» به مقام نائب قهرمانی دست پیدا کردنند.

مدیرکل ورزش جوانان استان بوشهر اضافه کرد: همچنین دروازبان تیم جم بعنوان بهترین دروازبان این دور از مسابقات معرفی شد.

وی گفت: تیم های اول و دوم این رقابتها به مسابقات جهانی امارات اعزام خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: نایب قهرمانی بانوان این شهرستان در کشور نشان از توانمندی بانوان این استان در ورزش است که در بین تیم های برتر این مسابقات سهمیه مسابقات جهانی را کسب نمودند.

جمالی افزود: این تیم قبل از رقابت های جهانی امارات بصورت ویژه از سوی اداره کل ورزش و جوانان حمایت خواهد شد.

وی اضافه کرد: برنامه ریزی از سوی مدیران این باشگاه برای تقویت بازیکن برای مسابقات جهانی انجام شود تا شاهد موفقیت بانوان استان در مسابقات جهانی باشیم.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group