دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 | Monday 13 May 2024

کارشناس ادره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از امروز تا اواسط هفته پیش رو، با وزش بادهای شمالی در سواحل استان بوشهر در برخی از ساعات دریا متلاطم است.

به گزراش دیارجنوب ، طلیعه محمدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا اواسط هفته پیش رو، با وزش بادهای شمالی در سواحل استان بوشهر، بخصوص بخش‌های مرکزی و جنوبی، در برخی از ساعات دریا متلاطم است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: ضمن اینکه در ساعاتی از وقت امروز با رشد ابر در برخی نقاط استان، غالباً نواحی مرتفع شرقی، احتمال رخداد ناپایداری‌های موقت جوی، دور از انتظار نیست.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و وزش باد و در مناطق شرقی استان گاهی افزایش ابر با احتمال رخداد ناپایداری جوی و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در سواحل جنوبی ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود./مهر

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group