جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش دیارجنوب ، حجت الاسلام یوسف جمالی با اشاره به سالروز یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایت کار و رژیم غاصب صهیونیسم یکی از آرمان‌های یوم الله ۱۳ آبان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: ما باید جنایات و بدعهدی‌های آمریکا علیه ایران و جهان را نوجوانان و جوانان معرفی کنیم و آنها باید بدانند در برابر خوی استکباری آنها راهی جز مقابله و مقاومت در این مسیر نداریم.

حجت الاسلام جمالی با اشاره به برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در سراسر استان بوشهر اظهار داشت: راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار در بوشهر از میدان شهید رئیس‌علی دلواری به سمت میدان قدس و مصلی جمعه بوشهر شنبه ۱۳ آبان ماه ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: سردار مجتبی باستان، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور در مصلی جمعه به عنوان سخنران ویژه این مراسم به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

وی با اشاره همبستگی با کودکان و مردم مظلوم غزه و بیان کرد: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی- ورزشی، استقرار ایستگاه فرهنگی، برپایی ایستگاه نقاشی ویژه کودکان با موضوع وقایع سیزدهم آبان و استکبار ستیزی و همبستگی با مردم غزه و استفاده از آن در مسیرهای راهپیمایی از جمله برنامه‌های گرامیداشت این روز ملی است.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group