سه شنبه 1 خرداد 1403 | Tuesday 21 May 2024

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: شبکه فاضلاب بافت تاریخی شهر بوشهر اکنون ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش دیارجنوب ، ابوالحسن عالی ظهر یکشنبه در نشست بررسی طرح فاضلاب در بافت قدیمی بوشهر با بیان اینکه در اجرا این پروژه ۱۵۰ میلیارد تومان تخصیص یافت، اظهار داشت: برای مرحله نهایی این طرح ۱۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

وی از تکمیل مرحله نهایی طرح فاضلاب بافت تاریخی شهر بوشهر، تا پایان امسال خبر داد و بیان کرد: تاکنون ۳۵ کیلومتر شبکه، خط انتقال ایجاد و ۲ مرکز ایستگاه پمپاژ فاضلاب در بافت تاریخی بوشهر نصب شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه طرح فاضلاب منطقه یک بوشهر امسال تکمیل می‌شود گفت: پروژه فاضلاب در قالب ۲ مرحله در محلات جنوبی شهر بوشهر با اعتبار یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در دستور کار است.

عالی از تعیین پیمانکار طرح یاد شده خبر داد و تصریح کرد: یکی از مصوبات سفر دوم رئیس جمهور تخصیص اعتبارات لازم برای طرح‌های آبرسانی و فاضلاب است.

وی یکی از مهمترین زیرساخت‌های عمران و توسعه شهری را اجرا طرح جمع‌آوری فاضلاب دانست و خاطرنشان کرد: اکنون طرح جمع‌آوری فاضلاب در استان بوشهر در سه شهرستان گناوه، دیلم و بوشهر اجرا شده که بخش عمده‌ای از ساکنان و ادارات این شهرها به طرح جمع‌آوری فاضلاب متصل شده‌اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به اهمیت طرح فاضلاب در بافت تاریخی بوشهر ادامه داد: تکمیل این طرح نقش مهمی در تقویت زیرساخت‌های عمرانی بافت و ارتقای وضعیت سلامتی و بهبود وضعیت بهداشتی ساکنان در محلات بافت تاریخی بوشهر دارد.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group