دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

فرماندار دشتستان با ابراز نارضایتی از عملکرد مسئولین و روابط عمومی ادارات در حوزه اطلاع‌رسانی اقدامات، گفت: دستگاه‌های اجرایی فضای مناسب خود را در اختیار طرح سلامت خانواده قرار دهند.

به گزارش دیارجنوب، احمد بنافی در جلسه شورای اداری چهارشنبه 26 مهرماه ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل به مردم فلسطین اظهار داشت: امروز در نقطه عطفی از تاریخ قرار داریم که اسراییل توحش خود را که جنایت علیه بشر است نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: این جنایت مقدمه شکست و انحلال رژیمی است که از اساس محکوم به فنا بود.

بنافی بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های جدیدی را از دستگاه‌های اجرایی مطالبه کرد و بیان داشت: مسئولین آخرین وضعیت پروژه‌های جدید را بررسی کنند تا برای دهه فجر آماده افتتاح باشند.

وی در ادامه گفت: با توجه به اطلاعات هواشناسی پاییز پربارشی خواهیم داشت و می‌بایست آمادگی خود را برای مقابله با اتفاقات بارشی داشته باشیم.

edari 7 dsht 1

وی با اشاره به اینکه چرا برخی اتفاقات در حوزه یک مسئول را مابعد از رسانه‌ها متوجه می‌شویم ابراز داشت: مسئولین مشکلات و اتفاقات مهم در حوزه خود را سریعاً به فرمانداری اطلاع دهند تا برای یک موضوع تصمیم‌گیری شود.

فرماندار دشتستان میزان اطلاع‌رسانی و فعالیت روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی را رضایت‌بخش عنوان نکرد و تصریح کرد: اصحاب رسانه در دشتستان فعال هستند ولی مسئولین و روابط عمومی‌ها اقدامات را به‌خوبی منعکس نمی‌کنند.

وی تأکید کرد: خبرهای خوب و امیدآفرین را از طریق فضای رسانه در اختیار مردم قرار دهید.

وی در خصوص کمبود معلم در شهرستان گفت: این مشکل در سطح ملی است و باید وضعیت موجود را مدیریت کرد و به دنبال افزایش آن هستیم.

بنافی در خصوص اجرای طرح سلامت خانواده در برازجان بیان داشت: طرح ملی سلامت خانواده یک فرصت بی‌نظیر برای شهرستان دشتستان و برازجان است که در راستای ارتقا بهداشت و سلامت در خانواده اجراشده است.

وی بابیان اینکه برازجان تنها شهر اجرای این طرح در استان با توجه به معیارها و زیرساخت‌های لازم در نظر گرفته‌شده گفت: برای اجرای این طرح 40 پایگاه لازم است که در حال آماده‌سازی این پایگاه‌ها هستیم.

edari 7 dsht 1

وی از دستگاه‌های اجرایی خواست تا اگر فضای مناسب برای اجرای این طرح دارند همکاری کنند و بیان داشت: ادارات فضای مناسب خود را در اختیار این طرح قرار دهند و در اطلاع‌رسانی به‌طور ویژه همکاری کنند.

فرماندار دشتستان ظرفیت اجرای برنامه حماسه لرده در سطح ملی توصیف کرد و گفت: چند سال پیاپی برنامه حماسه لرده را برگزار و تکریم کرده‌ایم و برای امسال هم برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه این روز ثبت میراث فرهنگی کل کشور و در فهرست میراث فرهنگی کشور است ابراز داشت: این روز نماد مقاومت زنان ایران علیه استعمار است که باید در تقویم کشورمان ثبت شود.

فرماندار دشتستان از انتصاب دستیار مردمی سازی فرمانداری دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: وظیفه این مسئولیت اتصال بین سطوح حاکمیتی با مردم از طریق حلقه‌های واسط که مردم، فرهیختگان و گروه‌های مختلف مردمی است.

در پایان این نشست احکام موسی رادمنش به‌عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری دشتستان و عادل احمدی زاده به‌عنوان دستیار مردمی سازی فرماندار دشتستان اهدا شدند.

 

خبر مرتبط :

هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان برگزار شد+ تصاویر اختصاصی

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group