جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: طی پنج روز آینده برای این استان، افزایش ناپایداری‌ جوی، وزش باد موقت و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش دیارجنوب ، پیام مساعدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: همچنین امروز در ارتفاعات شرقی و فردا در مناطق شمالی استان احتمال رشد ابر و وقوع بارش پراکنده باران همراه با رعد برق وجود دارد.

وی بیان کرد: روزهای پنجشنبه و جمعه نیز با جنوبی شدن جهت وزش باد افزایش رطوبت هوا و شرجی در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و افزایش ابر با احتمال وقوع ناپایداری جوی پیش بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در فراساحل شمالی و مرکزی ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

وی گفت: در این مدت ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در فراساحل شمالی و مرکزی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۵۵، مد اول ساعت ۰۹:۴۰، جزر دوم ساعت ۱۴:۳۰ و مد دوم ساعت ۲۱:۱۰ خواهد بود.

وی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته اهرم و برازجان با ۴۰ درجه بیشترین دما و سایر شهرهای استان بوشهر دمای زیر ۴۰ درجه سانتیگراد تجربه کردند.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group