پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه استان بوشهر از اعزام ۸ هزار دانش‌آموز این استان در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس در جنوب کشور خبرداد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از تسنیم ، سرهنگ عبدالهادی صبحانی‌خواه صبح امروز در جلسه هماهنگی اعزام کاروان‌های دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی جنوب در سپاه استان بوشهر نقش مهم اردوی راهیان نور در تربیت اعتقادی، اخلاقی و انقلابی دانش‌آموزان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: اردوهای راهیان نور تربیت‌کننده نسل انقلابی و کارآمد برای گام دوم انقلاب است.

وی از اعزام 8 هزار دانش‌آموز این استان به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس در جنوب کشور خبر داد و بیان کرد: مرحله اول اعزام دانش‌آموزان خواهر در قالب 14 کاروان از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

صبحانی‌خواه با اشاره به اینکه اعزام کاروان‌های دانش‌آموزی خواهر از اول آبان ماه جاری آغاز و تا 16 آذرماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: کاروان‌های دانش‌آموزی برادر نیز بلافاصله بعد از این اعزام‌ها انجام می‌شوند.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها این دانش‌آموزان به مدت 3 روز از یادمان شهدا و مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از مناطق صنعتی افزود: دانش‌آموزان به‌ منظور بصیرت‌افزایی و درک بیشتر مناطق عملیاتی و آشنایی بیشتر با رشادت‌های رزمندگان، زائرین هر کاروان از چند یادمان بازدید می‌کنند.

وی تصریح کرد: منطقه والفجر‌ 8‌، شلمچه، هویزه، دهلاویه و ثامن‌الائمه(ع) از جمله مناطقی است که مورد بازدید کاروان راهیان نور استان قرار می‌گیرد.

صبحانی‌خواه هدف از برگزاری اردوهای کاروان راهیان نور را انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان، مبارزه با شبیخون فرهنگی، بازگو کردن رشادت‌های رزمندگان و بصیرت‌افزایی اقشار مختلف دانست و گفت: تلاش می‌کنیم با برگزاری برنامه‌های مختلف به این مهم دست یابیم.

وی تأکید کرد: اردوهای راهیان نور وسیله تربیتی مؤثر مورد توجه وزارت آموزش و پرورش است و هر سال با هماهنگی ستاد مربوطه در بسیج، اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور را شاهد هستیم.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group