شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

مسعود عرب زاده، نویسنده بوشهری کتاب جدید خود با عنوان «قهرمان قصه ی مادر بزرگ» را با توجه به حساسیت اوضاع مردم مظلوم فلسطین و خاورمیانه به فعالین حوزه بین المللی تقدیم کرد.

به گزارش دیارجنوب، مسعود عرب زاده در نشست پیرامون فلسطین بخصوص مردم بی پناه غزه با محکومیت جنایات صهیونیسم کودک کش اظهار داشت: حضور نویسنده و ارائه آثار خود در رویدادهای مهم تاریخی، سیاسی، مذهبی، حماسی، دفاع مقدس و .. بسیار حائز اهمیت بوده و تاثیر زیادی برای معرفی کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی دارد؛ به گونه ای که نویسنده و کتاب را با مخاطب آشنا ساخته بطوریکه جامعه خود را نیازمند آن اثر می داند.
وی ضمن تقدیر از حجت الاسلام میثم دهقان، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در برگزاری این نشست
عنوان کرد: بنابر فرمایش امام(ره) فلسطین پاره تن اسلام است و قطعا حضور نویسنده در جلسات تحلیل سیاسی، رویدادهای بین الملل باعث تقویت مباحث فکری و نظری خواهد شد.
مسعود عرب زاده با اشاره به نشست حوادث بین المللی و نقش مقاومت ۷۰ ساله مردم فلسطین و دفاع به حق خود از سرزمین ابا و اجدادی خویش با حضور فعالین بین الملل  و مسولین استانی در رابطه با معرفی تازه ترین کتاب خود گفت: «قهرمان قصه ی مادر بزرگ» به معرفی رشادت های شهید رئیسعلی دلواری و دیگر همرزمان در رابطه با تجاوز انگلیسی ها به این خطه قهرمان پرور می پردازد، که در این جلسه پیرامون رشادت های مردم استان بوشهر مطالبی ارائه شد.

arabzade ketab nn 1

نویسنده "قصه ی قهرمان مادر بزرگ" یادآور شد: در تمامی جلسات که در نقاط مختلف کشور برگزار می شود، باید بخشی را به معرفی کتاب اختصاص داد که جبهه فرهنگ انقلاب اسلامی در این کار پیشرو است.
مسعود عرب زاده در رابطه با آخرین نوشته های خود ضمن اشاره به شخصیت بین المللی شهیدشاخص مبارزه با استکبار جهانی،آمریکای سلطه گر نادر مهدوی  بیان کرد: نگارش قصه کودکانه شهید نادر مهدوی به نام «بزرگترین روزنامه دیواری دنیا» به پایان رسیده و مرحله تصویرگری است.

arabzade ketab nn 1

گفتنی است؛ در این نشست حجت الاسلام براتی دبیر مجمع بین المللی، حجت الاسلام میثم دهقان دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، مهدی حیدری مدیر کل صداو سیمای مرکز بوشهر، روح الله اسماعیلی دستیار ویژه استاندار در امور مردمی سازی دولت، امام جمعه موقت دلوار حجت السلام کارگر، حجت السلام طاهر خلف پور، مسئول بین الملل جبهه فرهنگی، حجت السلام محمد  سلیمانی، مسئول امر به معروف و نهی از منکر جبهه فرهنگی، حجت السلام زیارتی، شفیعی اهل «نیجریه» حمزه نظارت و محمد باقر سلیمی حضور داشتند.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group