سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 | Tuesday 14 May 2024

مدیر کل سرمایه‌گذاری و امور اشتغال استانداری بوشهر گفت: دولت از احیای واحد‌های راکد حمایت می‌کند و این واحد‌ها در اولویت پرداخت تسهیلات قرار دارند.

به گزارش دیارجنوب ، ضرغام حیدریه در کارگروه اقتصادی، سرمایه‌گذاری و اشتغال شهرستان تنگستان، با تشریح شیوه‌نامه اجرایی تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲، احیاء واحد‌های اقتصادی راکد، افزایش ظرفیت واحد‌های تولیدی فعال با کمتر از ظرفیت اسمی و به بهره‌برداری رساندن طرح‌های سرمایه‌گذاری دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد را سریع‌ترین راه تحقق شعار سال در زمینه رشد تولید دانست.

وی افزود: دقت در اولویت‌بندی و انتخاب متقاضیان دریافت تسهیلات به‌منظور ایجاد زمینه اشتغال موثر و جلوگیری از انحراف در تسهیلات را ضروری دانست و همکاری و هم‌افزایی تمامی دستگاه‌های اجرایی فعال در حوزه اقتصادی برای تحقق تعهد اشتغال شهرستان را خواستار شد.

مدیر کل سرمایه‌گذاری و امور اشتغال استانداری بوشهر همچنین به همراه مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان و برخی مسئولان شهرستان تنگستان از یک واحد اقتصادی راکد قابل احیا در ناحیه صنعتی بنه گز، یک طرح سرمایه‌گذاری با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در شهرک صنعتی دلوار و یک واحد بسته‌بندی و فرآوری خرمای فعال که هر سه مورد در راستای زنجیره‌های ارزش محصولات راهبردی استان تعریف شده‌اند، بازدید و با مجریان و متولیان آن‌ها گفتگو کرد.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group