دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: مجوز شرکت هواپیمایی لیان به عنوان اولین شرکت هواپیمایی بومی استان بوشهر صادر شد. 

به گزارش دیارجنوب ، علی باستین با اشاره به سابقه دو ساله پیگیری ها و تشکیل پرونده و اخذ مجوزهای لازم عنوان داشت: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم برنامه های بسیاری برای توسعه زیرساخت های حمل و نقل از جمله هوایی، دریایی، زمینی و ریلی تدوین و دنبال شده است. ایجاد شرکت هواپیمایی بومی نیز یکی از این برنامه هاست که در دور دوم سفرهای رئیس جمهور محترم به استان بوشهر نیز به تصویب رسید. 

وی در ادامه افزود: با پیگیری شرکت سرمایه گذاری و توسعه استان بوشهر و همکاری و همراهی سازمان هواپیمایی کشور مجوز شرکت هواپیمایی لیان به صورت منطقه ای صادر شده و شرکت در مرحله جذب سرمایه برای خرید هواپیما می باشد. در این مرحله لازم است شرکتهای بزرگ مستقر در استان به ویژه شرکت های مربوط به صنایع نفت، گاز و پتروشیمی با حمایت از این شرکت نوپا و با سرمایه گذاری مؤثر، شرکت را در خرید هواپیماهای مختلف و متنوع مسافری و باری یاری رسانند . بدیهی است با ایجاد خطوط پروازی جدید، کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی استان منتفع می گردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی بیان داشت: انتظار می رود با فعالیت شرکت لیان و توسعه خطوط پروازی مسافری و باری با محوریت فرودگاه های بین المللی بوشهر و خلیج فارس عسلویه، شاهد تسهیل و توسعه فعالیت های تجاری و افزایش رفاه حال شهروندان و مسافران باشیم.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group