شنبه 22 ارديبهشت 1403 | Saturday 11 May 2024

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر از توزیع ۳ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند این استان در پویش هم‌کلاسی مهربان با مشارکت بسیج سازندگی، بسیج دانش‌آموزی و کمیته امداد خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ علی غضنفری صبح امروز در آیین توزیع نوشت‌افزار میان دانش‌آموزان نیازمند و مددجو استان بوشهر اظهار داشت: یکی از رسالت‌های مهم سپاه پاسداران محرومیت‌زدایی و رسیدگی به حل مشکلات افراد نیازمند است که در سال تحصیلی جدید به دانش‌آموزان توجه ویژه‌ای شده است.

وی از توزیع 3 هزار و 500 بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند استان بوشهر خبر داد و گفت: امسال نیز مانند هر ساله با برگزاری پویش هم‌کلاسی مهربان، نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر، سازمان بسیج سازندگی این استان، اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر و سازمان بسیج دانش‌آموزی این استان با همکاری و هم‌افزایی با یکدیگر توانستند بسته‌های لوازم‌تحریر را برای دانش‌آموزان کم بضاعت تدارک دهند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با اشاره به توزیع بسته‌های لوازم التحریر بین دانش‌آموزان کم بضاعت استان بوشهر تصریح کرد: 2 هزار و 500 بسته لوازم‌التحریر توسط سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر و یک‌هزار بسته دیگر نیز توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر بین دانش‌آموزان کم بضاعت توزیع می‌شود.

غضنفری در پایان هدف از برگزاری پویش هم‌کلاسی مهربان را ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری دانست و خاطرنشان کرد: تمامی پویش‌هایی که در راستای حمایت از نیازمندان برگزار می‌شود سبب افتخار استان و ترویج این فرهنگ مهم توسط نهادهای حمایتی در جامعه است.

وی در ادامه از اجرایی شدن طرح‌های محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: با شناسایی مطالبات مردم در نقاط محروم و کم‌برخوردار تیم‌ها و گروه‌های جهادی برای خدمات‌رسانی اعزام می‌شوند.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group