يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

همزمان با آغاز هفته ملی کودک، فراخوان پویش «نویسنده شو» با هدف شناسایی استعدادهای نویسندگی کودک و نوجوان از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر منتشر شد.

به گزارش دیارجنوب ، همزمان با آغاز هفته ملی کودک، فراخوان پویش «نویسنده شو» با هدف شناسایی استعدادهای نویسندگی کودک و نوجوان و حمایت از کودکان و نوجوانان اهل قلم از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر در سه بخش منتشر شد.
این پویش ویژه رده سنی کودک (۵ تا ١٢ سال) و نوجوان (١٣ تا ١٨ سال خواهد بود که با هدف شناسایی، توان افزایی و پایش آثار کودکان و نوجوانان نویسنده، منتقد، تصویرگر، همگام سازی والدین با کودکان و نوجوانان نویسنده، منتقد، تصویرگر تا به نتیجه رسیدن آثار فرزندان ایشان جهت تولید و گسترش فعالیت های کتاب و کتابخوانی برگزار خواهد شد.
پویش «نویسنده شو» در سه بخش نویسندگی، تصویرگری و نقد داستان برگزار می شود که عناوین موضوعی آن: آزاد، زندگانی معصومین (س)، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، عفاف و حجاب و انرژی، نفت و گاز خواهد بود.

navisande sho

علاقمندان از سه طریق فردی (نویسندگی و تصویرگری)، گروهی دوستان (منتقد و تصویرگری، قصه خوانی بصورت ارسال فیلم از تصویرگری، نقد کتاب و قصه خوانی گروهی) و خانوادگی (قصه خوانی و نقدکتاب بصورت ارسال فیلم از جلسه خانوادگی نقد کتاب و قصه خوانی) می توانند در این پویش شرکت و آثار خود را در قالب فایل word، عکس به صورت افقی و فیلم افقی حداکثر ۵ دقیقه و ١٠٠ مگابایت در پیام رسان «بله» به شماره ٠٩١٧٩٧٠۵١۴۵ ارسال کنند.
مهلت ارسال آثار از هفته ملی کودک (۱۶ مهر) تا هفته کتاب (۳۰ آبان ۱۴۰۲) خواهد و از آثار برتر نیز در دو گروه سنی کودک و نوجوان و در سه بخش نویسندگی، تصویرگری و نقد کتاب با اهدای جوایز، تقدیر می شود.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group