دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: فاز نخست طرح تجهیز مبادی تولید آب این استان به کنتورهای حجمی و هوشمند عملیاتی شد.

به گزارش دیارجنوب ، ابوالحسن عالی اظهار کرد: شمار مبادی تولید آب استان بوشهر شامل چاه‌ها، چشمه‌ها و خطوط انتقال در ۴۰۰ نقطه است که در فاز نخست نصب ۴۵ کنتور حجمی و هوشمند با بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار محقق شده است.

وی بیان کرد: هدف اصلی از نصب کنتورهای یاد شده مدیریت توزیع آب و همچنین مصرف بهینه از سوی مشترکان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر یادآور شد: هم اکنون نیز عمده مبادی تولید آب استان دارای کنتور هوشمند است که به دلیل اتمام عمر مفید کارایی لازم را نداشته و باید با کنتورهای جدید تعویض شوند.

contor hosh ab

وی عنوان کرد: در برخی از موارد میزان آب مصرف مناطق شهری و روستایی به دلیل مصرف فراتر از الگو و یا هدررفت چندین برابر سقف تعیین شده است که در چنین مواردی استفاده از داده های آماری کنتورها به مدیریت مصرف و توزیع آب کمک شایانی می کند.

عالی افزود: به تناسب اهمیت انکارناپذیر این کنتورها تلاش می شود تا مبادی تولید آب استان بوشهر در کمترین زمان ممکن به کنتورهای حجمی و هوشمند تجهیز شوند.

وی گفت: همگام با اجرا پروژه‌های آبرسانی، مصرف بهینه آب یکی از الزامات تامین آب شرب پایدار است که باید این مهم در دستور کار تمامی مشترکان هم استانی قرار گیرد.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group