شنبه 22 ارديبهشت 1403 | Saturday 11 May 2024

جمعه هفتم مهرماه به مناسبت روز آتش نشان و در آخرین روز از هفته آتش نشانی که با عنوان « آتش نشانی در خط مقدم جبهه ایثار و شهادت» نامگذاری شده بود از سوی تنی چند از مسئولین شهرستان دشتستان و شهر برازجان بازدید از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برازجان صورت گرفت.

 

به گزارش دیارجنوب ، در این دیدار که با حضور مصطفی بارگاهی معاون سیاسی و امنیتی فرماندار دشتستان، مرتضی قدوسی شهردار برازجان، ماریا خویشدوست رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان و رئیس اورژانس شهرستان رخ داد از آتش نشانان مجموعه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برازجان و فعالیت های این سازمان در هفته آتش نشانی تجلیل شد.

بارگاهی معاونت سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان ضمن تقدیر از برنامه های هفته آتش نشانی نکاتی را در جهت بهبود عملکرد سازمان آتش نشانی در مأموریت های محوله بیان کرد.

وی عملکرد مجموعه آتش نشانی را مثبت ارزیابی کرده و افزود:« بخش اعظمی از عملیات در سطح شهرستان را این مرکز انجام می دهد و از این حیث نیاز به توجه ویژه دارد.»

معاون فرماندار دشتستان ضمن تأکید بر لزوم انجام بازدید های دوره ای از ادارات و مراکز دولتی و خصوصی، پیش بینی ایجاد رابطین آتش نشان برای ادارات و ارگان های دولتی و خصوصی سطح شهرستان را ضروری دانست.

atashmosala 1

مرتضی قدوسی شهردار برازجان نیز در این دیدار ضمن خیرمقدم به مهمانان و تبریک روز آتش نشان، بر اهمیت پیشگیری و آموزش عمومی در این زمینه تأکید کرد.

شهردار برازجان فعالیت های صورت گرفته مجموعه آتش نشانی را نشانه توانمندی این سازمان دانست و از بهبود سازمان و احداث ایستگاه شماره 3 سخنانی را مطرح نمود.

در ادامه ماریا خویشدوست رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان ضمن تبریک این روز از چندین مورد همکاری مشترک بین دو مجموعه در ماه های گذشته گفت و از عملکرد مدیریت سازمان آتش نشانی برازجان تجلیل کرد.

وی آتش نشانی را شغلی ارزشمند و دارای بار معنوی دانسته و از مجاهدت های آتش نشانان برازجانی تجلیل کرد.

گفتنی است در این دیدار لوح یادبودی از سوی فرماندار دشتستان توسط مصطفی بارگاهی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری به مرتضی قدوسی شهردار برازجان، حسین جامعی معاونت اجرایی و خدمات شهری و همچنین مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برازجان اهدا شد.

atashmosala 1atashmosala 1atashmosala 1atashmosala 1atashmosala 1atashmosala 1atashmosala 1atashmosala 1atashmosala 1atashmosala 1atashmosala 1atashmosala 1atashmosala 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group