سه شنبه 1 خرداد 1403 | Tuesday 21 May 2024

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت:در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم، پلی کلینیک امام موسی کاظم(ع)برازجان شبانه روزی می شود.

 

به گزارش دیارجنوب ؛ دکتر حسن اسماعیلی مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر از شبانه روزی شدن پلی کلینیک امام موسی کاظم(ع)برازجان خبر داد و گفت: سال گذشته اقدامات و پیگیری های لازم برای ارتقاء و تبدیل این مرکز درمانی به شبانه روزی انجام گرفته بود که اکنون بعد از طی مراحل اداری و فرایندهای لازم، مجوز این امر صادر شده که پس از برگزاری آزمون و تامین نیروی انسانی مورد نیاز فعالیت این مرکز شبانه روزی خواهد شد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر افزود:ارتقاء و شبانه روزی شدن این مرکز درمانی با هدف افزایش خدمات مطللوب و با کیفیت به جامعه هدف صورت گرفته و امیدواریم با این اقدام مسیر دستیابی مردم شریف شهرستان دشتستان به خدمات درمانی تامین اجتماعی هموارتر گردد.

klinik tamin bor

دکتر اسماعیلی بیان داشت: در جهت کاهش مشکلات بیماران و رفع دغدغه درمانی مردم،ارتقاء و توسعه سایر مراکز درمانی تامین اجتماعی از شمالی ترین تا جنوبی ترین نقطه استان در حال پیگیری است و در این راستا اقدامات خوبی در دست اقدام می باشد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر توسعه بیمارستان مهر برازجان و راه اندازی سی تی اسکن این بیمارستان و همچنین پروژه احداث درمانگاه تامین اجتماعی شبانکاره را از دیگر برنامه ها و اقدامات توسعه ای درمان تامین اجتماعی استان در شهرستان دشتستان عنوان کرد و گفت:به منظور افزایش کیفیت خدمات و سهولت دسترسی مراجعین به پزشکان متخصص از ابتدای سال جاری نیز پزشکان متخصص در رشته های مختلف از جمله رادیولوژی،زنان و زایمان،ارولوژی،بیهوشی و داروساز جذب دو مرکز درمانی بیمارستان مهر و پلی کلینیک امام موسی کاظم(ع)برازجان شده اند.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group