جمعه 21 ارديبهشت 1403 | Friday 10 May 2024

مدیرکل بنیاد مسکن با حضور در مدیریت شعب بانک ملت استان بوشهر، از عملکرد خوب و تعامل سازنده دکتر مسلم مختاری مدیر کل بانک ملت استان بوشهر و سایر همکاران ایشان در بانک ملت که موجبات پرداخت صد درصدی تسهیلات مسکن روستایی در این بانک را فراهم نموده است با اهدا لوح، تقدیر نمودند.

 

به گزارش دیارجنوب ، مهندس مقدم مدیر کل بنیاد مسکن استان بوشهر تلاش صادقانه مدیر و کارکنان بانک ملت در سرتاسر شهرهای استان بوشهر در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت به روستاییان و محرومین استان را ستودنی و قابل تقدیر دانست و اعلام نمودند ، مطمئنا مقبول درگاه حق تعالی خواهد بود.

دکتر مسلم مختاری مدیر کل بانک ملت استان بوشهر هم اعلام نمودند: خدمت به قشر آسیب پذیر و محروم جامعه یک موهبت الهی است و همکاران ما در بانک ملت تلاش خود جهت کمک به رفع مشکلات مردم را در دستور کار دارند.
وی با اعلام پرداخت صد در صد سهمیه این بانک در طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی اعلام داشتند اولین بانکی هستیم که در طرح انبوه سازی روستائیان شهرستانهای دشتستان و دیلم هم مشارکت داشته ایم.

مدیر کل بانک ملت استان بوشهر آمادگی کامل مجموعه بانک ملت جهت کمک به بهسازی و نوسازی مسکن روستائیان در مقاطع آتی را نیز اعلام نمودند.

mellat moghadam 1mellat moghadam 1mellat moghadam 1mellat moghadam 1mellat moghadam 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group