شنبه 22 ارديبهشت 1403 | Saturday 11 May 2024

مدیر کل بانک ملت استان بوشهر بمناسبت آغاز هفته دفاع مقدس پیام تبریکی صادر کرد.

 

به گزارش دیارجنوب ، متن این پیام بشرح زیر است :

بِسمِ رَبِّ الشُّهَداء وَ الصِّدیقین

دفاع مقدس که از مؤلفه های عینی مفهوم مقاومت می باشد، گنجینه ای عظیم و با برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت قهرمان ایران به شمار می آید.

در جنگی که با هدف خاموش نمودن شعله های ایمانی ، معنوی و ارزشی انقلاب اسلامی و نابودی عزت ملی، استقلال و تجزیه این کشور اسلامی عملیاتی شده بود، با الطاف الهی به سد ایستادگی و مقاومت مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی برخورد کرد و این تهدید بزرگ به فرصتی بی بدیل و تاریخی برای تولید اقتدار، خودباوری ملی و حرکت به سوی ایران قوی تبدیل گردید.

هفته دفاع مقدس فرصت گرانبهایی است برای بازشناسی حماسه جاودان جوانان سلحشوری که با عزت و تأسی از نهضت عاشورای حسینی در سایه منویات بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) ، افسانه شکست ناپذیری نظام سلطه را باطل و آیه"إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ يَنصُرۡكُمۡ وَيُثَبِّتۡ أَقۡدَامَكُمۡ"را به منصه ظهور رساندند.

اینجانب با نثار درود و صلوات به روح بلند شهدای گرانقدر این سرزمین به ویژه سردار دلها" سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی" فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به همه رزمندگان ، خانواده های معزز شهدا، ایثارگران ، جانبازان، همکاران عزیز خودم در بانک ملت و آحاد کسانی که دل در گرو اعتلای ایران اسلامی دارند تبریک عرض می نمایم.
قطعا تبیین دقیق ارزش های دفاع مقدس و تبعیت از منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) ضامن حیات طیبه کشور خواهد بود.

از خداوند منان، عزت، سربلندی و توفیق پاسداری از خون شهدا را برای همگان مسألت دارم.

مسلم مختاری
مدیر بانک ملت استان بوشهر

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group