يكشنبه 23 ارديبهشت 1403 | Sunday 12 May 2024

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش بادهای شمالی و احتمال خیزش گرد و خاک محلی در مناطق مستعد این استان است.

به گزارش دیارجنوب ، پیام مساعدی روز یکشنبه اظهار کرد: امروز و فردا در ساعت‌هایی از ظهر و بعد از ظهر به‌سبب وزش بادهای شمالی سواحل استان نیز تا حدودی مواج خواهد بود.

وی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود که از فردا به‌ تدریج از سرعت وزش بادهای شمالی کاسته شود و از روز سه‌شنبه تا پایان هفته وضعیت آرامی بر استان حاکم باشد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآورشد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف همراه با وزش باد و در برخی نقاط همراه با گرد و خاک پیش بینی می شود.

مساعدی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد متغیر، به طور غالب شمال غربی تا غربی با سرعت هشت تا ۳۲ و طی ساعت هایی از بعد از ظهر گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۶۰ تا ۱۲۰ در فراساحل مرکزی و جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر و از فردا به تدریج ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۱۶ ، مد اول ساعت ۱۰:۱۲، جزر دوم ساعت ۱۶:۱۵ و مد دوم ساعت ۲۲:۲۸ خواهد بود.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group