چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 | Wednesday 15 May 2024

"اصغر شعبانی" فعال حوزه ورزش دشتستان با اشاره به شایستگی های ورزشکاران رشته تیراندازی استان بوشهر، گفت: مسئولین باید نسبت به حوزه ورزش و ورزشکاران این استان نگاه ویژه ای داشته و آنها را حمایت کنند.

اصغر شعبانی - به گزارش دیارجنوب ، هفته گذشته چهارمین دوره مسابقات استعدادهای برتر تیراندازی توسط این فدراسیون با حضور بیش از ۱۰۰ تیرانداز از ۲۷ استان در سالن تیراندازی شهید زرین اصفهان برگزار شد و در رشته تپانچه، تیم استان بوشهر شایستگی های خود را به نمایش گذاشت تا باز هم شاهد درخشش ورزشکارانی باشیم که حالا دیگر از استعدادهای ناب رشته ی تیراندازی هستند.

تیم استان بوشهر در این دوره از المپیاد استعدادهای برتر و در رشته تپانچه پسران با ترکیب محمدرضا احمدی و حامد شریفی(برازجان) و محمد رضا ریشهری(بوشهر) به رقابت پرداخت و در پایان محمد رضا احمدی در انفرادی و تیم بوشهر نیز در مسابقات تیمی عناوین دوم را به دست آوردند.

هیأت تیراندازی علیرغم اینکه در استان بوشهر و خصوصاً در شهرستان دشتستان مظلوم واقع شده و جزو هیأت هایی است که کمتر به آن توجه می شود اما بواسطه ی استعدادیابی مناسبی که توسط خانم پی خسته یکی از برترین های تیراندازی کشور در استان انجام می شود چند سالی است ارزش و شایستگی های خود را نشان داده و در رقابت های کشوری مدال ها و افتخارات متعددی را به نام استان بوشهر ثبت نموده است.

مردادماه امسال مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی استان بوشهر برگزار شد و حجت نوری برای یک دوره ۴ ساله ی دیگر در این مسئولیت باقی ماند.متولیان هیئت تیراندازی استان بوشهر با استفاده از پتانسیل و ظرفیت جوانان و بهره گیری از تجربه چند ساله ی خود و نیز حضور ورزشکاران در رقابت های کشوری و بین المللی، این استان را به سطح و جایگاه قابل قبولی در ورزش کشورمان رسانده و به طور مثال می توان به ارزش و اعتبار تیراندازانی مانند محمد رضا احمدی ، امیر حسین تنگستانی ، فاطمه کرم زاده ، نوشین پی خسته و ده ها تیرانداز دیگر اشاره نمود.

مسئولان استان و شهرستان های استان خود نیز می دانند که ورزش در حوزه ی زیرساخت مشکلات متعدد و فراوانی دارد و ما نیز مطلعیم که تلاش های ایشان در جهت تکمیل طرح های نیمه تمام و بازسازی تجهیزات و ساختار اماکن ورزشی در حال انجام شدن است اما اینکه رئیس تیراندازی یک هیئت در فلان شهرستان لَنگِ یکی دو میلیون تومان !!! برای پرداخت هزینه ی تفنگ مسابقات ورزشکار خود باشد و نتواند آنرا پرداخت کند، دردآور است.

یا ما نمی توانیم مطالبه گر خوبی در حوزه ی ورزش باشیم و یا گفته هامان تاثیرگذار نیست چرا که آنهایی که مسئولیت دارند قبول ندارند که مشکلات تنها به حوزه ی زیرساخت برنمی گردد و باید حرفِ ورزشکار و رئیس هیئت ورزشی را نیز شنید و به آن اهمیت داد!

چقدر باید رئیس هیئت و ورزشکار از خود هزینه کنند ؟ عکس گرفتن با این ورزشکار و استقبال از آن ورزشکار دردی را دوا نمی کند ! راه های استفاده از ظرفیت های موجود در استان سالهاست که شناسایی شده و از آن طریق می توان اعتباراتی را به ورزش رساند.

تیم های ورزشی استان های اصفهان و خراسان و خوزستان و دیگر شهرستان های بزرگ کشور از کدام پول و اعتبار تغذیه می کنند ؟ چرا آنها می توانند پول های دولتی را خرج ورزش کنند اما ما نمی توانیم؟ قرار بود کفش ها را به اصطلاح ورکشیم و در این دولت کارِ جهادی کنیم.

اینکه فقط به رئیس هیات و ورزشکار و تیمدار بگوییم نیست و نداریم و نمی شود، نمی شود! تلاش کنید که کمکِ به ورزشکاران در شهرستان ها و استان های کشور انجام شده و اینجا هم می شود چرا که یکی از بزرگترین صنعت اقتصادی جهان در استان بوشهر قرار دارد.

varzeshkar tirandaz 1varzeshkar tirandaz 1varzeshkar tirandaz 1varzeshkar tirandaz 1varzeshkar tirandaz 1varzeshkar tirandaz 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group