چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 | Wednesday 15 May 2024

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان گفت: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریور ماه آغاز شده است و تا ۱۵ مهرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش دیارجنوب ، علی کشتکار صبح یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری طرح نظارت ویژه بازگشایی مدارس اظهار داشت: در این طرح بر فروش اقلام پرمصرف دانش‌آموزان مانند خودکار، نوشت افزار، دفتر، کیف و کفش و... نظارت می‌شود.

وی اضافه کرد : هم‌اکنون اکیپ های بازرسی در دشتستان از برای بازرسی کالاها درنظر گرفته شده‌اند و اقلامی که شامل بازرسی می‌شوند اغلب اقلام پر مصرف دانش‌آموزان مانند خودکار، دفتر و ... هستند.

کشتکار در ادامه بیان داشت : در صورتی که مشخص شود فردی در فروش محصولات تخلفی انجام داده است پرونده تخلف تشکیل و سپس برای صدور رأی به تعزیرات ارسال می‌شود.

وی گفت: تخلفات این فصل نیز شامل گران‌فروشی و عدم درج قیمت بر محصول و... می‌شود که درصورت مشاهده هرگونه تخلف با اصناف متخلف برخورد خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان دشتستان با اشاره به اینکه ستاد خبری و واحد رسیدگی به گزارشات مردمی آماده پاسخگویی و ثبت شکایات شهروندان می باشد گفت: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند مراتب را ازطریق سامانه الکترونیکی www.124.ir گزارش نموده و یا از طریق تلفن 124 اعلام نمایند تا در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی لازم قرارگیرد.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group