شنبه 22 ارديبهشت 1403 | Saturday 11 May 2024

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: در راستای ارتقای ایمنی محورهای دوطرفه استان، ۲۲ کیلومتر حفاظ میانی بتنی (نیوجرسی) از سال گذشته تاکنون در محورهای استان نصب شده یا در مراحل اجرایی است.

به گزارش دیارجنوب ، عبدالکریم اخترشناس با اشاره به اینکه نصب نیوجرسی در محورهای استان با هدف ارتقای سطح ایمنی و کاهش حوادث جاده‌ای است، افزود: سال گذشته ۸ کیلومتر در قالب حفاظ بتنی ۶ متری در محورهای استان اجرایی شد.
اخترشناس با اشاره به اینکه امسال ۱۴ کیلومتر بتن حفاظ میانی نصب یا در دست اجراست، توضیح داد: این پروژه ها شامل ۷ کیلومتر در محور بوشهر- چغادک، ۴ کیلومتر در محور جم- فیروزآباد و ۳ کیلومتر در محدوده میدان میوه و تره بار برازجان با قریب ۴۷ میلیارد تومان از اعتبارات ملی است.
وی یادآور شد: همچنین قرارداد تعمیر یا نگهداری حفاظ های فلزی (گاردریل) با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان در راستای ارتقا ایمنی تردد در جاده های استان در دست اجراست.
در زمان حاضر نگهداری ۴ هزار و ۳۳۶ کیلومتر راههای استان بوشهر شامل بزرگراه، راه اصلی، فرعی و راه روستایی برعهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای می باشد.

niojersi ostan 1niojersi ostan 1niojersi ostan 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group