پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی جدید، زنگ ایثار و مقاومت در ۲ هزار و ۲۰۰ مدرسه این استان نواخته می‌شود.

به گزارش دیارجنوب ، محمود حق‌دوست عصر پنجشنبه در نشست هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تقارن هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی و بازگشایی مدارس، فرصتی مغتنم در راستای جهاد تبیین و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان ایران و انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل کشوری گرامیداشت هفته دفاع مقدس به تمام شهرستان و مناطق ادامه داد: برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و فضاآرایی تمام مدارس استان مورد تاکید است.

حق‌دوست بیان کرد: سخنرانی رؤسای آموزش و پرورش شهرستان و مناطق به عنوان سخنران پیش از خطبه نماز جمعه و حضور دانش آموز و معلمان در مساجد همجوار مدرسه از دیگر برنامه‌های مهم این هفته است.

zange madrese

وی ادامه داد: غرفه‌های دفاع مقدس در مصلاهای جمعه توسط ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق و در مدارس توسط کادر اجرایی برپا می‌شود.

حق‌دوست اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس با حضور در مدارس، خاطرات دوران حماسه و ایثار را برای دانش‌آموزان بیان می‌کنند.

وی در پایان گفت: در این هفته از بانوان فرهنگی فعال در حوزه تبیین ارزش‌های دفاع مقدس، تجلیل می‌شود.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group