سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 | Tuesday 14 May 2024

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر گفت: از ابتدای دولت مردمی سیزدهم ۵۵ کیلومتر راه روستایی در استان بوشهر احداث، بهسازی و تکمیل شد.

به گزارش دیارجنوب ، عبدالکریم اخترشناس با بیان اینکه برای اجرای این پروژه ها در مجموع ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، افزود: خوشبختانه شاخص آسفالت راههای روستایی استان بوشهر ۹۸ درصد است که از میانگین کشوری ۱۵ درصد بالاتر است.
اخترشناس تصریح کرد: با تکمیل آسفالت ۵ کیلومتر باقی مانده محور ریز - سرچشمه ، آخرین روستای بالای ۵۰ خانوار استان از راه آسفالته برخوردار شد و بوشهر در این شاخص جزو استان های برتر می باشد.
وی با اشاره به اینکه اکنون اولویت استان رفع نقص روستاهای بالای ۲۰ خانوار فاقد آسفالت می باشد، خاطرنشان کرد: در این خصوص ۹ روستا شامل ۸۲ کیلومتر راه نیازمند آسفالت داریم که با اجرای این برنامه؛ کارنامه درخشان دولت مردمی سیزدهم در راه روستایی استان بوشهر کامل تر می شود.

prozhe rah

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از فعال بودن ۳۰ پروژه راه روستایی در استان خبر داد و درباره شاخص ترین آنها گفت: احداث محورهای باغان- سرچشمه با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان، باغ تاج دشتستان با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان، مال محمود- گمارون با اعتبار ۹ میلیارد تومان، بیدو به گچساران با اعتبار ۷ میلیارد تومان و آبنمای محورهای روستایی کاکی با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان در دست اجراست.
اخترشناس درباره پروژه های تعریض و بهسازی راه روستایی نیز اظهار داشت: محورهای گزدراز به شیخیان با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان، برازجان-نظرآقا- سعدآباد با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان، پوزگاه به گاوسفید با اعتبار ۸ میلیارد تومان و هاله- چاه مبارک با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان فعال می باشد.
به گفته این مقام مسئول، آسفالت روستایی پرجونک دشتستان با اعتبار ۸ میلیارد تومان، هاله- عسلویه با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان و بازگشایی محور ریز- دژگاه با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان از دیگر پروژه های فعال راه روستایی استان بوشهر است.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group