شنبه 22 ارديبهشت 1403 | Saturday 11 May 2024

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار دشتستان جزئیات برگزاری مراسم بزرگ پیاده‌روی ولایت در این شهرستان را اعلام کرد.

به گزارش دیارجنوب، مصطفی بارگاهی در جلسه هماهنگی برگزاری پیاده‌روی بزرگ ولایت در روز یکشنبه 20 شهریور با حضور دیگر معاونین فرمانداری دشتستان، مسئولین ادارات و موکب داران اظهار داشت: پیاده‌روی بزرگ ولایت در روز 25 شهریور و مصادف با سی‌ام صفر به مناسبت شهادت امام رضا (ع) در مسیر سراهی بنداروز تا امامزاده ابراهیم برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود که همانند سال قبل بیش از صد هزار زائر در این مراسم بزرگ حضور یابند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار دشتستان با اشاره به اینکه حدود صد موکب مستقر در طول مسیر وظیفه خدمات‌دهی به زائران را بر عهده خواهند داشت ابراز داشت: تمهیدات لازم ترافیکی و ایاب و ذهاب با همکاری دستگاه‌های اجرایی جهت تردد زائران در نظر گرفته‌شده است.
وی بابیان اینکه مشکلات مسیر توسط اداره حمل‌ونقل جاده‌ای در حال برطرف شدن است گفت: اعتبار لازم برای روشنایی مسیر در کمیته برنامه‌ریزی امسال دیده‌شده که در پیاده‌روی سال آینده مشکل روشنایی به‌طور کامل برطرف خواهد شد.
وی از استقرار 12 اورژانس در مسیر پیاده‌روی ولایت خبر داد و بیان داشت: دهیاران روستاهای بنداروز و نینیزک در برگزاری این مراسم بزرگ همکاری لازم را داشته باشند.
وی در ادامه بیان داشت: سهمیه یخ هر موکب در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت و آنتن‌های مخابراتی سیار برای تقویت آنتن دهی در مسیر مستقر خواهند شد.

hamahangi valayet 1

وی با اشاره به اینکه موکب‌ها فقط در یک سمت مسیر ایجاد می‌شوند ابراز داشت: خدمات‌دهی به زائران از سراهی بنداروز شروع و تا امامزاده ابراهیم ادامه خواهد داشت و اتوبوس‌ها برای عبور و مرور فقط از یک سمت عبور خواهند کرد.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری دشتستان در این نشست از شهرداری‌ها خواست تا در سطح شهر اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهند و گفت: روابط عمومی فرمانداری با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها، صداوسیما و فضای مجازی اطلاع‌رسانی لازم برای این پیاده‌روی را انجام دهد
عباس دهقان در ادامه بیان داشت: اداره‌های ارشاد، تبلیغات اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و اداره آموزش‌وپرورش ایستگاه فرهنگی ویژه کودکان در مسیر ایجاد کنند و دستگاه‌های فرهنگی در قالب مسابقه یا فیلم کوتاه برنامه خوبی اجرا کنند.
مدیر تولید برنامه پخش زنده مراسم پیاده‌روی ولایت در این مراسم اظهار داشت: رسانه‌ها زوایای خاموش این حرکت عظیم را به مردم نشان دهند اگر طراحی و خوراک رسانه‌ای خوبی در این مراسم انجام شود اثرگذاری و موج رسانه‌ای خوبی راه خواهد انداخت.
رضا چشم تر در ادامه بیان داشت: با توجه به مخاطب سایت‌ها و پیج‌های اینستاگرامی از ظرفیت آن‌ها در ایجاد انعکاس بیشتر می‌توان بهره برد.

hamahangi valayet 1

ماریا خویش دوست مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: 12 اورژانس در طول مسیر مستقر هستند و نیروهای بهداشت محیط هم آماده خدمات‌دهی به زائران هستند.
معاونت خدمات شهری شهرداری برازجان از ارائه خدمات ایمنی توسط ۴ دستگاه موتورسیکلت آتش‌نشانی در این مراسم خبر داد و ابراز داشت: ۷ دستگاه امدادرسانی و ۳۵ نفر از پرسنل خودرو آتش‌نشانی به همراه ۱۲۰ نفر از پاکبانان در طول مسیر کار خدمت‌رسانی به زائران را انجام می‌دهند.
محمد جامعی در ادامه بیان داشت: ۳۰ دستگاه اتوبوس و ۴۰ دستگاه مینی‌بوس برای برگشت زائرین در نظر گرفته‌شده است و برنامه‌های فرهنگی متنوعی ازجمله کارگاه‌های آموزشی و نقاشی و اهدا کتاب در طول مسیر در نظر گرفته‌شده است.
موکب داران در این مراسم نظرات و پیشنهادات خود را در جهت بهتر برگزار شدن این مراسم ارائه کردند.

hamahangi valayet 1hamahangi valayet 1hamahangi valayet 1hamahangi valayet 1hamahangi valayet 1hamahangi valayet 1hamahangi valayet 1hamahangi valayet 1hamahangi valayet 1hamahangi valayet 1hamahangi valayet 1hamahangi valayet 1hamahangi valayet 1hamahangi valayet 1hamahangi valayet 1hamahangi valayet 1hamahangi valayet 1hamahangi valayet 1hamahangi valayet 1hamahangi valayet 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group