جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: در آستانه آغاز سال جدید تحصیلی، طرح پوشش بیمه تامین اجتماعی ویژه دانشجویان این استان در قالب طرح فراگیر خانواده ایرانی آغاز شد.

به گزارش دیارجنوب ، محمد جواد بازدرهوا روز یکشنبه درگفت و گو با ایرنا اظهار کرد: دانشجویان مانند بسیاری از اقشار جامعه می‌توانند تحت پوشش تأمین اجتماعی قرار گیرند و در طول دوران تحصیل نیز برای خود سوابق بیمه‌ای ایجاد کنند.

وی بیان کرد: طرح بیمه دانشجویان یکی از زیرمجموعه‌های «طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی» بوده و در ردیف بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد محسوب می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: در این طرح دانشجویان در بازه سنی ۱۸ الی ۵۰ سال می‌توانند از طریق وب‌سایت سازمان و بدون مراجعه به شعب از خدمات این طرح بهره‌مند شوند.

بازدرهوا ادامه داد: بیمه دانشجویی در سه طرح ۱۲، ۱۴ و ۱۸ درصد بوده و پس از ثبت‌نام، حق‌بیمه هر ماه حداکثر تا پایان دو ماه بعد توسط دانشجویان قابل پرداخت است.

وی یادآور شد: در نخستین مرحله از طرح بیمه دانشجویان استان بوشهر، ۸۱۶ نفر در این طرح مشارکت کردند که انتظار می رود با توجه به مزیت‌های بالای این طرح شاهد استقبال بیشتر دانشجویان باشیم.

بازدرهوا افزود: در ارتباط با دور جدید طرح بیمه دانشجویان، دانشجویان جدید ورودی امسال می‌توانند با آغاز تحصیل در دانشگاه مدنظر خود از این طرح استفاده کنند.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group