دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 | Monday 13 May 2024

رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه گفت: در مدت یک سال اخیر، ۵۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۱۶ پروژه عمرانی در حوزه ورزشی این شهرستان هزینه شده است.

به گزارش دیارجنوب ، کاظم فتحی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: باتوجه به اینکه توسعه ورزش نقش ارزنده‌ای در بالندگی جامعه دارد، این اداره نگاه ویژه‌ای به توسعه زیرساخت‌های ورزشی در یک سال اخیر داشته و گام های خوبی در این زمینه برداشته شده است.

وی افزود: احداث پیست تارتان با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی و سالن ورزشی بانوان در کنار ساحل با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی از عمده پروژه‌های ورزشی فعال در این شهرستان است که پس از سالها رهایی و بلاتکلیفی، در دولت سیزدهم فعال شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه تصریح کرد: احداث چهار زمین ورزشی چمن مصنوعی در روستاهای فخرآوری، تل تل، چهاربرج و کوهک از پروژه‌های مهم در سطح روستاهای این شهرستان بوده که قابل استفاده و تنها نیاز به سیستم روشنایی دارد و اعتبار لازم با حمایت فرماندار برای آن تامین شده است.

فتحی ادامه داد: در حوزه تعمیرات و بازسازی اماکن و فضاهای ورزشی تلاش های خوبی به عمل آمده است.

وی گفت: تعمیر و بازسازی استخر سرپوشیده خلیج فارس، سالن ورزشی نفت، چمن استادیوم شهید سراجی، ورزشگاه ساحلی خلیج فارس، سالن ورزشی شهید عباسی، سالن ورزشی رزمی شهید سلیمانی و مجموعه شهید سراجی انجام شده است.

فتحی بیان کرد: تعویض کفپوش و روشنایی سالن چندمنظوره ورزشی، خرید و نصب سیستم سرمایشی اماکن ورزشی و توسعه دیواره سنگ نوردی سالن شهید عباسی از دیگر اقدامات به عمل آمده در حوزه ورزش این شهرستان است.

رئیس اداره ورزش وجوانان گناوه بیان کرد: این شهرستان در حوزه قهرمانی به موفقیت های مهمی نایل شده که کسب مقام قهرمانی جهان و پارالمپیک در رشته های دوومیدانی کم بینایان و نابینایان توسط امیر خسروانی و سجاد نیک پرست و قهرمانی جواد حیدری در رشته پاورلیفتینگ آسیا از عمده آنها است.

وی ادامه داد: کسب ۲۱ نشان طلا، ۱۴ نقره و ۳۲ برنز در مسابقات کشوری، حضور یک تیم در لیگ برتر و ۲ تیم در لیگ دسته یک فوتبال ساحلی کشور و عضویت ۱۰ ورزشکار در تیم‌های ملی کشور از دیگر کارنامه درخشان ورزشی در این شهرستان است.

فتحی تعداد ورزشکاران فعال این شهرستان را حدود ۱۵ هزار نفر اعلام کرد و گفت: تعداد ۳۵ رشته ورزشی در این شهرستان فعال است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group