شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: اربعین رزمایشی عظیم از حضور منتظران جهت ابراز ارادت و محبت به امام خویش ابا عبدالله الحسین علیه‌السلام است.

به گزارش دیارجنوب ، حجت الاسلام ولمسلمین سید عبدالرضا هاشمی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اربعین حسینی گفت: اربعین رزمایشی عظیم از حضور منتظران جهت ابراز ارادت و محبت به امام خویش ابا عبدالله الحسین علیه‌السلام است که در آن می‌توان برای زمینه سازی ظهور تمرین، وحدت و همدلی داشت.

سید عبدالرضا هاشمی با بیان اینکه انتظار برای ظهور تنها یک امر قلبی نیست اذعان کرد: شایسته است شیعه‌ای که قلبا تسلیم امر امامت است ضمن اطاعت از آن، نسبت به دشمنان ایشان هم بیزاری داشته باشد و برای یاری امام خود، آماده جهاد باشد.

hashemi vali faghih

وی در ادامه اربعین را نشان از یک اعجاز خداوندی دانست و تصریح کرد: اربعین تشکیل جبهه ای از نور و صف بندی آنان برای نابودی نظام استکبار و سپس زمینه سازی برای تمدن وعده داده شده خداوندی در آخرالزمان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر افزود: اربعین صحنه عملی است که خداوند پیشاروی بشریت قرار داده تا به بهترین الگوها و سبک زندگی در راستای تقویت ایمان، باورهای دینی و اصلاح و ارتقای صفات اخلاقی و رفتاری دست یابند.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group