جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

کانون سلامت دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر در قالب چهارشنبه های امام رضایی با همکاری کانون خدمت رضوی، مرکز بهداشت و هیئت امنای مسجد النبی(ص) شهر عالیشهر خدمات ویزیت رایگان پزشک را به مردم این شهر ارائه کرد.

 

به گزارش دیارجنوب به نقل از آستان نیوز از بوشهر، محمد مهدی رضایی مسئول کانون سلامت خدمت رضوی استان بوشهر گفت: به مناسبت مصادف شدن روز پزشک و روز چهارشنبه روزِ زیارتی امام رضا علیه السلام با هدف خدمت رسانی به افراد کم بضاعت مالی و کسانی که امکان دسترسی به خدمات پزشکی تخصصی ندارند این طرح با برنامه ریزی دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر در شهر عالیشهر برگزار شد.

رضایی افزود: در این طرح خدمات رایگان ویزیت پزشک متخصص، پزشک عمومی و اندازه گیری فشار خون برای ۳۵ نفر با نوشتن دارو، آزمایش و رادیولوژی به صورت نسخه الکترونیکی انجام شد.
وی ارزش ریالی این طرح را بالغ بر ۳۵ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: با توجه به اطلاع رسانی صورت گرفته استقبال نمازگزاران و مراجعین مطلوب بود.

مسئول کانون سلامت دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر گفت: در این طرح فرح دلارام پزشک متخصص اطفال، مرکز بهداشت شهرستان بوشهر، سرپرست مرکز جامع سلامت عالیشهر و خادمیاران کانون خدمت رضوی عالیشهر و محسن حیدری مسئول کانون با ما همکاری داشتند.

رضایی در پایان گفت: خادمیاران کانون سلامت گروهی از اعضای جامعه سلامت کشور هستند که بصورت داوطلبانه به نیابت از خادمی آقا علی ابن موسی الرضا علیه السلام به ارائه خدمات درمانی و آموزش سلامت به جامعه میپردازند و برنامه هایی از قبیل برگزاری وبینار های آموزشی، کلاس ها و دوره های حضوری با موضوع سلامت، عیادت پیرغلامان در منزل، اردوهای جهادی و حضور بعنوان طبیب زوّار در راهپیمایی اربعین از جمله برنامه های آیندهٔ این کانون است.

visit alishahr 1visit alishahr 1visit alishahr 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group