دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

استاندار بوشهر از بارگیری سکوی میدان نفتی رشادت در صدرای بوشهر خبر داد و گفت: در ساخت این سکو بزرگ نفتی شش هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش دیارجنوب به نقل از تسنیم ، احمد محمدی‌زاده صبح امروز در آیین بارگیری سکوی نفتی p4 در شرکت صنعتی دریایی صدرا بوشهر با اشاره به اینکه در هفته ولت طرح‌های مهمی افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود اظهار داشت: در این هفته یک‌هزار و 159 طرح در بخش‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی افتتاح و یا اجرایی می‌شود.

وی از افتتاح طرح‌های مهم صنعتی خبر داد و تصریح کرد: افتتاح فاز 11 پارس جنوبی از جمله طرح‌های این هفته است که با تلاش مهندسان داخلی ساخته شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به ساخت سکوی نفتی رشادت در صدرا بوشهر گفت: این سکوی مهم و عظیم نفتی در صدرا بوشهر با تلاش مهندسان و متخصصان داخلی طراحی، ساخته، تجهیز و اکنون بارگیری شده است.

محمدی‌زاده با بیان اینکه مرحوم مهندس رستم قاسمی در صنعت دریایی کشور تحول بزرگی ایجاد کرد افزود: در صدرا و در مجموعه کشتی سازی شهید محلاتی بوشهر، اقدامات بزرگی برای پویایی صنایع دریایی انجام شده است.

naft iran

وی با بیان اینکه صدرا امروز با تلاش صورت گرفته جایگاه ویژه‌ای در ساخت کشتی و سکو دارد گفت: تاکنون انواع سازه‌های دریایی از جمله سکوهای نفتی و گازی در صدرا بوشهر با تلاش متخصصان داخلی ساخته شده است.

استاندار بوشهر ساخت سکوی نفتی p4 را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: این سکو یکی از بزرگترین سکوهای نفتی است که با سرمایه‌گذاری شش هزار میلیارد تومان در صدرا بوشهر ساخته و در هفته دولت شاهد بارگیری برای نصب در میدان نفتی رشادت هستیم.

محمدی‌زاده از بومی‌سازی ساحت سکوهای بزرگ نفتی و گازی در کشور توسط متخصصان داخلی خبر داد و بیان کرد: اکنون سازه‌های دریایی و انواع کشتی با ظرفیت‌های مختلف در صدرا طراحی و ساخته می‌شود که نشان از توانمندی بالای متخصصان این صنعت است.

وی حمایت همه جانبه از صدرا بوشهر را مورد تأکید قرار داد و افزود : صدرا ضمن اینکه نقش مهم و قابل توجهی در ساخت سازه‌های مورد نیاز تأسیسات نفتی و گازی دارد در اشتغال‌زایی از جایگاه ممتاز و بالایی برخوردار است.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group