يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

حجت الاسلام ابوذر شاد مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه جواد الائمه (ع) شهرستان دشتستان ضمن گرامیداشت هفته دولت،اظهار داشت:

به گزارش دیارجنوب ، هفته دولت فرصتی است برای پیوند وهم افزایی روز افزون دولتمردان و مردم از طریق درک صحیح از شرایط کشور و توجه به آرایش نبرد ترکیبی دشمن اعم از اقتصادی، سیاسی و امنیتی، فرهنگی و غیره است. نتیجه درک متقابل مسئولان ومردم، همکاری و همراهی هرچه بیشتر خواهد بود.

حجت الاسلام شاد، اذعان داشت: در هفته دولت، تبیین دستاوردهای دولت مردمی و انقلابی و نقد منصفانه دولت و دولتمردان و پرهیز از سیاه نمایی و تقدیر و تشکر از خدمات ارزشمندی که ارائه شده انجام می‌شود وبدیهی است در این راستا محافظه کاری مسئولان جسارت را از آنان گرفته واز ترس افتادن در گرداب حواشی،از فضای نقد وانتقاد گریزان وتن به حاشیه نشینی محافظه کارانه می دهند واین از نگاه تیز بین مردم مخفی نمی ماند.

 

این مقام مسئول درادامه، افزود: در هفته دولت دفاع از دولت انقلابی منبعث از نظام اسلامی و عدم تقیه در دفاع از دولت برآمده از نظام و خودارزیابی دولت و بررسی میزان تحقق اهداف و توجه به زمانبندی باقیمانده در عمل به وعده‌های داده شده، اهمیت مضاعف دارد چراکه مردم واقف بر مشکلات منطقه خود هستند و اگر درداین راستا به جای حل وفصل مشکلات، شاهد اقدامات نمایشی از سوی مسئولان باشند، ناامید می شوند.

ابوذر شاد، ابراز داشت:در این هفته جا دارد از فرماندار جهادی و انقلابی دشتستان تشکر کنیم که از بدو ورود تاکنون با سعه صدر و متانت و مدیریت و درایت لازم و مردم داری نسبت به پیگیری امورات شهرستان اهتمام کرده‌اند و در مواردی که شرایط ایجاب می‌کند با تمام وجود در صحنه حضور پیدا می‌کند و در کنار مردم از نزدیک پیگیر مسائل و مشکلات می‌شود که واقعاً به ایشان و همکارانشان در همه ادارت و نهادهای دولتی خدا قوت عرض کرده و آرزوی توفیق روز افزون داریم.

حجت الاسلام شاد، یادآور شد: از منظر امام خامنه ای، در کشور ما هفته دولت، هفته ولادت دولت نیست،جاهای دیگر اگر بخواهند، چنین روزی و چنین مناسبتی بگذارند، قاعدتاً ولادت دولت، یا مثلاً کار برجسته ای که دولت انجام داده، این را به عنوان هفته دولت معین می‌کنند، اما ما آمدیم و هفته دولتمان را یادبود شهادت قراردادیم.

وی، تصریح کرد: این موضوع خیلی پرمعنا و مهمی است؛ این معنایش آن است که راه ما را، مجاهدت در خدمت رسانی و اثبات کارآمدی نظام و مقابله با القا ناکارآمدی دولت اسلامی از سوی دشمن و اینکه مسئولان ما در سنگر خدمت در حال مبارزه و درد این راه باروحیه جهادی و شهادت طلبی طی طریق می‌کند.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group