يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

رییس بیمارستان قلب بوشهر گفت: در چهار ماه ابتدای سالجاری ۳۲۷۲ بیمار از خدمات دستگاه ام.آر.آی این بیمارستان بهره مند شدند.

به گزارش دیارجنوب، دکتر اصغر بحرانی در حاشیه بازدید دوره ای از بیمارستان قلب بوشهر با اعلام این خبر اظهار داشت: در ۴ ماه ابتدای امسال تعداد ۱۰۵۸ نفر خدمت آنژیوگرافی و ۳۶۸ نفر خدمت آنژیوپلاستی دریافت کرده است.
وی افزود: تعداد ۷۳ عمل جراحی قلب در ۴ ماهه اول سال جاری توسط جراحان مجرب این بیمارستان انجام شده است.
دکتر بحرانی خاطر نشان کرد: تمامی خدمات ارائه شده در این بیمارستان با تعرفه دولتی انجام میشود و این بیمارستان با وجود پزشکان متخصص مقیم، بصورت شبانه روز آماده ارائه خدمت رسانی به بیماران است.
رییس بیمارستان قلب بوشهر گفت: با توجه به بازدید های دوره ای که از واحد های مختلف این بیمارستان انجام میشود تمامی بخش ها و واحد های تابعه بیمارستان باید دارای استانداردهای تعریف شده باشند که خوشبختانه تمامی بخش ها از گواهی استاندارد برخوردار هستند.

emrani

وی تاکید کرد: دو بخش باقیمانده رختشویخانه و آشپزخانه می باشد که با در نظر گرفتن فضای فیزیکی موجود نسبت به استاندارد سازی آن ها اقدامات لازم صورت گرفته است.
دکتر بحرانی ادامه داد: با توجه به ابلاغ سیاست های کلی جوانی جمعیت و اینکه دانشگاه مجری اصلی اجرای این قانون است امور رفاهی دانشگاه نسبت به نام نویسی همکاران متقاضی استفاده از مهدکودک جدید اقدام نموده است.
وی بیان کرد: دریافت تاییدیه های معاونت غدا و دارو برای واحد های داروخانه و انبار دارو در بیمارستان قلب یکی از اقدامات مهمی بود که پس از استاندارد سازی لازم در سال ۱۴۰۰ انجام شده است و در حال حاضر بهسازی فضای فیزیکی موجود این واحد نیز به ارائه خدمت با کیفیت مراجعات می پردازد.
دکتر بحرانی خاطر نشان کرد: به منظور پیشگیری از بروز کوتاهی یا اهمال در انجام خدمات بیمارستانی نسبت به بازرسی های متعدد اهتمام لازم صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: دریافت گزارش مستند مردمی از جمله مواردی است که میتواند در ارتقای خدمت رسانی موثر باشد.
به نقل از روابط عمومی بیمارستان قلب بوشهر؛ دکتر بحرانی خاطر نشان کرد: بیماران یا همراهان میتوانید شکایات خود را از از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ یا مراجعه به واحد رسیدگی به شکایات بیمارستان و یا اداره نظارت دانشگاه پیگیری نمایند.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group