پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

فرمانده نیروی انتظامی دشتستان از افزایش صددرصدی کشف مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای طرح محله محور نیز رتبه اول استان بوشهر را کسب کرده‌ایم.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ عباس علی یاری در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار با اعلام اینکه استان بوشهر در اجرای طرح محله محور رتبه اول را کسب کرده است اظهار داشت: شهرستان دشتستان در اجرای این طرح در استان رتبه اول را کسب کرده است.

وی اضافه کرد: برای تأمین امنیت از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنیم و طبق عهدی که با مردم بسته‌ایم آسایش خود را فدای آرامش و آسایش مردم می‌کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دشتستان با اشاره به اینکه هفته‌ای یک‌بار نقاط آلوده و جرم خیز شهرستان پاک‌سازی می‌شود گفت: دستگیری متهمین فراری در اولویت برنامه‌هایمان قرار دارد و در این امر اقدامات خوبی انجام‌گرفته است.

وی از برخورد جدی با خرده‌فروشان مواد مخدر در شهرستان خبر داد و تصریح کرد: در هر محله‌ای خرده‌فروش مواد مخدر وجود داشت اقدامات لازم صورت گرفت.

وی بابیان اینکه در حوزه کشف مواد مخدر شاهد افزایش صددرصدی هستیم تأکید کرد: حضور پلیس در همه صحنه‌ها و بین مردم در سطح شهر افزایش چشمگیری داشته است.

علی یاری جرائم خشن را جزء خطوط قرمز فرماندهی انتظامی عنوان کرد و گفت: در سال جاری 133 درصد جرائم خشن در شهرستان کشف‌شده است.

وی بابیان اینکه پنجاه‌درصد از سرقت‌های مالی شهرستان کشف و رد مال شده است تصریح کرد: بیست درصد از جرائم سرقت کشف‌شده ولی رد مال نشده است.

وی بابیان اینکه مردم در شهرستان قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کنند گفت: جوانان از نگهداری سلاح غیرمجاز پرهیز کنند و مردم در بحث سرقت خودرو و منزل پیشگیری‌های لازم را انجام دهند.

وی بیان داشت: عمده‌ترین سارقین طلاجات در شهرستان غیربومی هستند.

فرمانده نیروی انتظامی دشتستان در پاسخ به سؤال خبرنگاران در خصوص مشکل تردد در تهیه گزارش پیاده‌روی ولایت خاطرنشان کرد: برای همه خبرنگاران حاضر در این جلسه کارت تردد برای تهیه گزارش پیاده‌روی ولایت صادر خواهد شد.

nashast entezami 1nashast entezami 1nashast entezami 1nashast entezami 1nashast entezami 1nashast entezami 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group