پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

معاون برنامه ریزی و توسعه دانشگاه خلیج فارس گفت:در راستای مصوبات کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پنرجه واحد خدمات هوشمند در این دانشگاه راه اندازی شد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از ایرنا عبدالکریم حسین پور روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: همچنین در اجرای جزء 3 بند «و» تبصره 7 قانون بودجه 1401 کل کشوربا موضوع مکلف بودن تمامی دانشگاه، پژوهشگاه ها، پارک های علم و فناوری و موسسات آموزش آموزش عالی تابعه وزارت عتف به ایجاد پنجره واحد خدمات خود بر اساس دستورالعمل اجرایی و اتصال آن به پنجره واحد خدمات دانشگاهی، این مهم در دانشگاه خلیج فارس راه اندازی شده است.

وی افزود: این پلتفرم با همکاری و هماهنگی مدیریت فناوری اطلاعات، نوسازی و تحول اداری و اداره کل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت عتف، اتصال به پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی و به تبع آن اتصال به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند را امکان‌پذیر کرده است و امکان ارائه خدمات متنوع در این بستر فراهم شده است.

حسین پور یادآورشد: پنجره واحد خدمات دانشگاهی زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، جهت ارائه خدمات به دانشجویان، دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و سایر افراد راه‌اندازی شده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه دانشگاه خلیج فارس ادامه داد: این پلتفرم به کاربران امکان می‌دهد با ورود به سامانه، امور مورد نیاز خود را انجام داده و به سایت‌های آموزش عالی به‌راحتی دسترسی داشته باشند.

وی بااشاره به اینکه دانشجویان در حال حاضر از این طریق می توانند مستقیما به سامانه اتوماسیون اداری متصل شوند ابراز امیدواری کرد با مشارکت همکاران در گام بعدی، دانشگاه خلیج فارس بتواند خدمات قابل ارائه از طریق این پلتفرم را شناسایی و گسترش دهد.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group