دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گناوه گفت: فعالیت‌های خادمیاران رضوی در شهرستان گناوه رسانه‌ای شود.

به گزارش دیارجنوب، عبدالرضا محمدی نژاد جلسه توجیهی و آموزش فعالیت رسانه‌ای خادم‌یاران رضوی شهرستان گناوه اظهار داشت: جلساتی که خروجی آن اثرات مثبتی بر فضای مجازی در پی خواهد داشت قطعاً در آینده بازخورد بهتری دارد و ما می‌توانیم از این راه خیلی از آسیب‌های فضای مجازی را برطرف کنیم.

وی افزود: خیلی از کسانی که در حوزه‌های مختلف فعالیت دارند متأسفانه نحوه رسانه‌ای کردن آن را نمی‌دانند و عملاً این کار باعث می‌شود فعالیت زیاد آنها سوخته شود و این جلسات می‌تواند به انتشار فعالیت آنها کمک کند.

khademyari genaveh

مدیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان گناوه در جمع خادم‌یاران رضوی گفت: ما در تمامی کانون‌های تخصصی و محله‌ای با مشکل عدم رسانه‌ای شدن فعالیت‌ها مواجه هستیم و امیدوارم با تکرار این جلسات این مشکل برطرف شود و خادم‌یاران بتوانند فعالیت‌های خوب خودشان را در تمامی مراسم سال پوشش رسانه‌ای دهند.

ابراهیم ملکزاده بیان کرد: ما در این جلسه از حضور حسین بهروزی مسئول کانون خبر و رسانه خدمت رضوی شهرستان گناوه استفاده کردیم چرا که ایشان چند سالی است هم مسئول تولید محتوای کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر و از خادمین رسانه‌ای حرم مطهر رضوی است و تمامی فعالیت رسانه‌ای کانون‌های خدمت رضوی شهرستان را انجام می‌دهند و با برگزاری این جلسات قصد داریم بار سنگین این مسئولیت را بر دوش ایشان برداریم.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group